Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Poznaj najnowsze trendy i przełóż je na konkretne działania na 2023 r. dzięki Kartom Trendów od infuture.institite

Poznaj najnowsze trendy i przełóż je na konkretne działania na 2023 r. dzięki Kartom Trendów od infuture.institite
Jeśli pracujesz nad budową strategii na 2023 r. i chcesz poznać najważniejsze trendy w branży marketingowej, a także dowiedzieć się, jak w prosty sposób przełożyć je na konkretne rozwiązania i działania, najnowszy zestaw Kart Trendów stworzony przez infuture.institite jest właśnie dla Ciebie!
O autorze
1 min czytania 2020-12-01

Praca nad strategią na 2023 r., bazując na wielu trendach nie jest łatwa, a podejmowanie kluczowych decyzji w oparciu o ich analizę wiąże się z wieloma wyzwaniami. Dlatego zespół badawczy infuture.institite Natalii Hatalskiej zdecydował się przygotować wyjątkowe autorskie narzędzie – Karty Trendów, które pomogą tę pracę usystematyzować, a tym samym ją znacznie ułatwić i przyspieszyć.

Karty Trendów są niezwykle przydatne dla osób związanych w codziennej pracy ze strategią i innowacjami, w szczególności dla działów strategii, badań, NPD (new product development), agencji doradztwa strategicznego, które wspierają swoich klientów w planowaniu działań na kolejne lata, a także dla startupów, którym karty skutecznie pomogą w pracy projektowej. Można je wykorzystać m.in. jako doskonałe narzędzie w trakcie pracy nad strategią bądź innowacjami i generowaniem pomysłów na nowe usługi, produkty lub doświadczenia. Karty mogą służyć jako kompleksowe źródło o najważniejszych zmianach na świecie, a także są niezwykle pomocne w budowaniu odporności na zmieniające się czynniki globalne.

W skład zestawu wchodzą 54 karty trendów w podziale na 7 dominujących megatrendów. Dodatkowo do każdego trendu został dopisany wskaźnik jego wpływu na realizację celów zrównoważonego rozwoju. Wskazuje on, w którą stronę poprowadzić działania, aby zrealizować cele zrównoważonego rozwoju w kontekście danego trendu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zestaw zawiera także 8 dzikich kart, które reprezentują zdarzenia całkowicie od nas niezależne. Wymuszają ono zmiany i narzucają nowe spojrzenie na dotychczasowe plany, działania i strategię.

Do zbioru kart dołączone zostały instrukcje, makiety i 3 propozycje ścieżek ćwiczeń warsztatowych, w tym poszukiwanie innowacji; tworzenie strategii; budowanie rezyliencji. Ich celem jest pomoc w przełożeniu trendów na konkretne rozwiązania i działania w zależności od potrzeb.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co ważne, po zakupie nie musicie czekać na dostawę Kart Trendów, ponieważ zostały one przygotowane w formacie elektronicznym – wystarczy wydrukować je z otrzymanego pliku pdf, przyciąć i już można realizować scenariusze warsztatowe.

Zestaw Kart Trendów możecie kupić w cenie 99,00 zł brutto na stronie infuture.institute.

 

Artykuł powstał we współpracy z infuture.institite.