Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sukces usługi K-Scan w testowych marketach Kaufland

We wrześniu tego roku Kaufland rozpoczął testowanie usługi K-Scan w kilku marketach na Śląsku. To nowoczesne rozwiązanie umożliwiające samodzielne skanowanie produktów zostało entuzjastycznie przyjęte przez klientów. Największym zainteresowaniem usługą cieszą się sklepy Kaufland w Katowicach.
O autorze
1 min czytania 2022-12-15

Kaufland regularnie inwestuje w rozwiązania zwiększające komfort klientów. Obok kas samoobsługowych, które można znaleźć w większości sklepów sieci, firma we wrześniu wdrożyła usługę K-Scan. Klienci sześciu sklepów w Polsce mogą korzystać z oferowanego narzędzia oraz testować jego funkcjonalność. Mobilne skanery są obecne w marketach na Śląsku – w Tarnowskich Górach, w Katowicach (w dwóch sklepach), w Siemianowicach Śląskich oraz w Chorzowie (w dwóch sklepach).

Debiut K-Scan – jakie wyniki?

Kaufland przeanalizował dane dotyczące zainteresowania klientów usługą K-Scan. Zgromadzone wyniki wskazały, że z tygodnia na tydzień cieszyła się ona coraz większą popularnością. Do 11 grudnia z usługi K-Scan skorzystało łącznie 63 803 odwiedzających sklepy Kaufland. Co ciekawe, wskaźniki pokazują, że na samodzielne skanowanie zdecydowali się konsumenci o wyższej średniej wartości koszyka zakupowego niż klienci korzystający z kas tradycyjnych. Nowa usługa cieszy się największą popularnością w markecie w Katowicach, gdzie z usługi K-Scan skorzystało blisko 8% klientów.

Przyszłość K-Scan

Usługa K-Scan ma na celu zwiększenie komfortu oraz skrócenie czasu zakupów. Wyniki, które zebrano w trakcie okresu testowego, wskazują na pozytywny odbiór klientów oraz rosnące zainteresowanie  rozwiązaniami tego typu. Z tego względu do końca 2023 r. Kaufland  planuje wdrożyć usługę w ponad 60 sklepach.

Samodzielne skanowanie produktów to jednak nie jedyne usprawnienie technologiczne w sieci Kaufland. Osoby zainteresowane pracą w firmie mogą np. skorzystać z pomocy interaktywnego chatbota rekrutacyjnego Kala. Dodatkowo w marketach dostępne są m.in. cyfrowe panele, przy pomocy których kupujący mogą sprawdzić cenę produktu, ekrany reklamowe digital signage oraz kasy samoobsługowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj