Powstała nowa wersja „Carol of the Bells” Saatchi & Saatchi Ukraine, aby wspierać ukraińskie dzieci

O autorze
2 min czytania 2022-12-22

„Carol of the Bells” – klasyczna bożonarodzeniowa kolęda znana również jako „Szczedryk” otrzymała w tym świątecznym sezonie nowe brzmienie. Cel? Wsparcie ukraińskich dzieci dotkniętych wojną w ramach programu Fundacji Ołeny Zełenskiej, który zapewnia im pomoc edukacyjną, medyczną, finansową i prawną.

Rosyjska inwazja na Ukrainę pozbawiła miliony dzieci możliwości obchodzenia świąt z rodzinami w domach. Nowa wersja „Carol of the Bells” podkreśla jak trudna jest sytuacja dzieci – uchodźców, rozdzielonych rodzin w obliczu tego, że nie mogą spędzić tych świąt razem. Nowe słowa śpiewane są do oryginalnej, wesołej ścieżki dźwiękowej tej bożonarodzeniowej kolędy.

#CarolForTheCharity na wszystkie platformy muzyczne tutaj:

Kolęda dobroczynności

Nowa wersja kolędy „Carol of the Bells” została trafnie nazwana „Carol for the Charity”(„Kolędą dobroczynności”), wykonywana jest przez Tarasa Topolya z zespołu Antytila, który stał się sławny dzięki współpracy z Edem Sheeranem przy jego piosence 2-Step oraz przez chórzystów z Veryovka Ukrainian Folk Choir i dziecięcego stowarzyszenia ludowego Zernyatko i zachęca do wpłacania środków na Fundację Ołeny Zełenskiej, co można zrobić w trzech krokach:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1. Zeskanuj kolędę przy pomocy aplikacji Shazam

2. Zjedź w dół i kliknij w link do video na YouTubie przy pomocy aplikacji Shazam

Słuchaj podcastu NowyMarketing

3. Zlokalizuj link ze zbiórką w opisie video na YouTubie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Autorem konceptu kreatywnego działań jest agencja Saatchi & Saatchi Ukraine, projekt jest również wspierany przez organizację BRAND UKRAINE oraz Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy.

– Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy bez chwili zawahania wsparło ten ważny projekt i pomogło w jego wdrożeniu. Od teraz, ten legendarny “Szczedryk” Mykoli Leontovycha nie tylko promuje Ukrainę za granicą, ale także pomaga zebrać środki na małych Ukraińców poprzez Fundację Pierwszej Damy Ukrainy Ołeny Zełenskiej” – powiedział Dmytro Kułeba, Minister Spraw Zagranicznych Ukrainy.

– Ukraiński kompozytor Mykola Leontovych stworzył „Szczedryk”, który szybko stał się symbolem i muzyką świątecznej miłości i ciepła na całym świecie. Dziś Ukraińcy śpiewają „Szczedryk” z nowymi słowami napisanymi przez wojnę – „Carol for the Charity”. Nagraliśmy ją razem z legendarnym chórem Veryovka, a także dziećmi, które pomimo ataków wroga, niepewności i przerw w dostawie energii, pozostały na Ukrainie i nadal robią to co kochają – śpiewają. To ludowe stowarzyszenie dziecięce „Zernyatko”. Posłuchajcie tej kolędy, zeskanujcie kolędę przy pomocy Shazam i przekażcie środki wspierając spokojne Święta Bożego Narodzenia na Ukrainie i głośny śmiech dzieci podczas świąt – powiedział Taras Topolya, lider „Antytili”.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z tak wyjątkowymi ukraińskimi gwiazdami, które stworzyły tę niewiarygodną i bardzo emocjonującą wersję Szczedryka. Aby wnieść trochę radości i wsparcia dla dzieci, które cierpią z powodu wojny, zachęcam wszystkie radiostacje, galerie handlowe, restauracje do wsparcia projektu i dodawania kolędy do świątecznych playlist” – powiedział Kosta Schneider, chief creative director Grupy Publicis w Ukrainie i Republice Czeskiej.

„Carol for the Charity” objęta jest licencją Creative Commons, która pozwala na jej darmowe wykorzystywanie jako tło muzyczne w kawiarniach, restauracjach i w powierzchniach handlowych w okresie świątecznym. Zachęcamy stacje radiowe oraz przedsiębiorstwa do dodawania „Carol for the Charity” do swoich playlist. Sprawcie, aby Ukraińskie dzieci były słyszane w tym trudnym czasie!

– Nie da się wyobrazić sobie świąt Bożego Narodzenia bez dzieci. 100 lat temu, Ukrainiec Szczedryk zjednoczył wiele osób podczas świąt na całym świecie. Teraz, w czasach okrutnej wojny, nawołujemy świat, aby jeszcze raz zjednoczył się podczas Świąt Bożego Narodzenia, po to by pomóc ukraińskim dzieciom, które potrzebują wsparcia i uświadomić im, że nie zapomnieliśmy o nich – powiedziała Sofiya Dzhurynska, współtwórczyni organizacji BRAND UKRAINE.