Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek z awansami w Artegence

Dotychczas pracujący jako copywriterzy, Michał i Jarek awansowali w strukturach działu kreacji agencji Artegence na stanowiska seniorskie.
O autorze
1 min czytania 2023-01-09

Michał powiązany jest z branżą kreatywną od prawie 9 lat. Oprócz Artegence odpowiadał za copywriting w takich agencjach czy domach produkcyjnych jak Cheil Worldwide, Foszer Sawicki oraz The&Partnership. W jego portfolio znajdziemy takie marki jak Volkswagen, Pepsi, Toyota, PKO Bank Polski Play czy Samsung. Ma na swoim koncie sukcesy w najważniejszych branżowych konkursach, m.in. dwa srebra w Mixx Awards Europe, zwycięstwo w Young Drummers czy nominację w Young Creatives Cannes.

Jarosław jest związany z agencjami kreatywnymi od 7 lat i także ma na swoim koncie pracę dla największych, globalnych i polskich marek, m.in. Pepsi, Grupa Żywiec, T-Mobile, Oriflame czy PKO Bank Polski. W Artegence pracuje od ponad 5 lat, wcześniej jego kariera była związana z TWIN .digital collective i Cravtt. Prace Jarka zostały dwukrotnie wyróżnione w konkursie Golden Arrow, a także w Kreaturze czy Kantar Creative Effectiveness Awards.

– Michał i Jarek to dwóch utalentowanych kreatywnych, którzy od dobrych kilku lat pracują w naszym zespole. Tworzą wyjątkowe rzeczy dla największych klientów agencji. Determinacja, wytrwałość, szukanie nie tylko pomysłów, ale i rozwiązań – te cechy wytyczyły ścieżkę do ich awansów. Życzę chłopakom wielu seniorskich sukcesów! – komentuje Adam Zdeb, creative director w Artegence.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Materiał reklamowy powstały na zlecenie Artegence.

Słuchaj podcastu NowyMarketing