Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biedronka rusza z nową platformą „Do Biedronki IDĘ”

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa sieci Biedronka pod hasłem „Do Biedronki IDĘ”. To kolejny, po „Biedronkowych Oszczędnościach”, mocny przekaz, na którym sieć oprze tegoroczną komunikację z klientami.
O autorze
2 min czytania 2023-01-17

W dobie galopującej inflacji, Biedronka stara się być blisko swoich klientów i robi wszystko, aby ceny pozostały tak niskie, jak to tylko możliwe. Dlatego 2023 rok Biedronka zaczęła od „Biedronkowych Oszczędności”, nowej platformy komunikacyjnej, za której pośrednictwem będzie komunikować najniższe ceny i najbardziej atrakcyjne promocje, dzięki którym klienci będą mogli oszczędzić jeszcze więcej. Ale w trudnym czasie inflacji firma podkreśla również istotną rolę Biedronki dla polskich konsumentów, którzy wybierają sieć w oparciu o zaufanie.

– Chcemy być blisko naszych klientów, wszędzie tam, gdzie nas potrzebują, wsłuchiwać się w ich potrzeby i odpowiadać na nie, gwarantując bezpieczne zakupy każdego dnia. O tym jest właśnie nasza kampania „Do Biedronki IDĘ”. Ten przekaz komunikacyjny zbudowany jest na bazie relacji naszej marki z milionami klientów, którzy każdego dnia mówią „Do Biedronki IDĘ. Każdy z nich ma inny, swój własny powód, by przyjść na zakupy właśnie do nas – bo tu zrobię zakupy dla całej swojej rodziny, bo po prostu tu lubię robić je najbardziej. Każdy powód jest dobry, by pójść do Biedronki – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka marketingu w sieci Biedronka

W jednym ze spotów kampanijnych podkreślony został fakt, że Biedronka jest zawsze przygotowana na celebrowanie ważnych okazji, takich jak m.in. zbliżający się Dzień Babci i Dziadka.

Elementem kampanii „Do Biedronki IDĘ” jest specjalna akcja promocyjna związana z kodami na zakupy, które na początku roku klienci znaleźli w swoich skrzynkach pocztowych na specjalnej kartce z życzeniami noworocznymi od Biedronki. Kody, zeskanowane w trakcie zakupów, pozwalają na zakup konkretnych produktów w promocyjnych cenach w konkretnym terminie. Dodatkowo, na kartce noworocznej znalazły się też promocje niespodzianki – przy zakupach z kartą Moja Biedronka lub aplikacją klient otrzyma voucher, na którym będzie wskazana kolejna, dedykowana dla niego oferta promocyjna na zakup produktu lub produktów – drukowany wraz z paragonem za dokonane właśnie zakupy. Kolejne kody na wyjątkowe promocje i okazje do oszczędzania klienci już wkrótce znajdą w swoich skrzynkach pocztowych na kartce nawiązującej do kampanii „Do Biedronki IDĘ”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanii będzie towarzyszyć szeroka komunikacja 360 we wszystkich mediach: TV, Radio, OOH i DOOH, digital, social media, prasa media własne. Za kreacje odpowiada Agencja Duda, a zakup mediów realizuje Wavemaker. Kampania jest długoterminowa i będzie miała kolejne odsłony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Biedronka od początku stycznia br. pokazuje klientom aż 3 ceny promocyjnych produktów
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Klienci Biedronki sięgający po produkty w ramach promocji znajdą teraz na etykietach cenowych aż… trzy ceny. Tym samym sieć wprowadziła do sklepów dyrektywę Omnibus.