Dorota Pomykała przeszła do Kamikaze z agencji DNX Design, gdzie pracowała w latach 2018-2022 jako senior project manager, obsługując klientów takich jak Polska Grupa Farmaceutyczna czy KRKA. Wcześniej pracowała m.in. dla TEDxPolitechnikaLodzka (jako specjalista ds. social mediów/organizator) oraz Media4U (jako junior social media specialist).
W Kamikaze, na stanowisku Account Executive, odpowiada przede wszystkim za opiekę nad Bricomarché, kontakt z ambasadorami marki oraz zarządzanie bieżącymi pracami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Zarządzania, kierunek: Zarządzanie).
Jan Sosnowski pracował do tej pory m.in. w firmach Indigo Nails (jako e-commerce product specialist) i Many Mornings (jako customer relationship specialist). W agencji Kamikaze, na stanowisku account executive, odpowiada przede wszystkim za współpracę z firmą Shell.
Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing