Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski wzmacniają zespół obsługi klienta Kamikaze

Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska account executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
O autorze
0 min czytania 2023-02-02

Dorota Pomykała przeszła do Kamikaze z agencji DNX Design, gdzie pracowała w latach 2018-2022 jako senior project manager, obsługując klientów takich jak Polska Grupa Farmaceutyczna czy KRKA. Wcześniej pracowała m.in. dla TEDxPolitechnikaLodzka (jako specjalista ds. social mediów/organizator) oraz Media4U (jako junior social media specialist). 

W Kamikaze, na stanowisku Account Executive, odpowiada przede wszystkim za opiekę nad  Bricomarché, kontakt z ambasadorami marki oraz zarządzanie bieżącymi pracami.

Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Zarządzania, kierunek: Zarządzanie).

Jan Sosnowski pracował do tej pory m.in. w firmach Indigo Nails (jako e-commerce product specialist) i Many Mornings (jako customer relationship specialist). W agencji Kamikaze, na stanowisku account executive, odpowiada przede wszystkim za współpracę z firmą Shell.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing