Jak ANSWEAR.com zwiększył przychody o 8,76% - case study

Jak ANSWEAR.com zwiększył przychody o 8,76% - case study

Firma Conversion na zlecenie ANSWEAR.com przeprowadziła optymalizację konwersji. Obiektywny test A/B wykazał, że nowa ścieżka zakupowa okazała się być o 8,76% bardziej efektywna, niż jej wersja oryginalna.

Najistotniejsze zmiany zostały wprowadzone w obszarze koszyka (m. in. dzięki dokładnej analizie ścieżek w Google Analytics zespół projektowy wiedział, że to tutaj należy szukać największych możliwości podniesienia współczynnika konwersji). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

W końcowym projekcie graficznym informacja o darmowej przesyłce (jedna z najważniejszych przewag konkurencyjnych), terminie przesyłki oraz informacja o infolinii umieszczona została w trzech boksach zaraz pod nagłówkiem „Twój koszyk”. Dzięki takiemu rozwiązaniu wzmocniona została motywacja użytkowników do przejścia do kolejnego kroku w procesie składania zamówienia. Uproszczony został również język komunikacji omawianych treści. Wizualnie oddzielono także 2 wezwania do działania: "przejdź do kasy" i "zapisz się do newslettera", co przełożyło się na zmniejszenie liczby użytkowników opuszczających ścieżkę zakupową.

W wyniku dwutygodniowych testów współczynnik konwersji wzrósł o 8,76%.

Z dokładnym opisem zmian i przebiegiem projektu optymalizacji konwersji można zapoznać się na blogu Conversion.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij