Artur Karwala i Agnieszka Kania dołączają do Agencji Nie Do Ogarnięcia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Artur Karwala i Agnieszka Kania dołączają do Agencji Nie Do Ogarnięcia

Artur Karwala objął stanowisko creative group head, a Agnieszka Kania stanowisko head of social media w Agencji Nie Do Ogarnięcia.

Artur Karwala z branżą reklamową związany jest od ponad 7 lat. Poprzednio pracował na stanowisku senior copywritera w agencji GONG, współtworząc kampanie dla Netflix, ING Bank Śląski, PlayStation, Huawei, Tyskie czy L'Oréal Paris. Pierwsze copywriterskie kroki stawiał w x-kom, gdzie pracował m.in. nad launchem aplikacji mobilnej sklepu i strategią komunikacji marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekty, przy których pracował, zostały docenione nagrodami branżowymi w konkursach Cannes Lions, Clio Awards, Epica Awards, Golden Drum, IAB Mixx Awards oraz Innovation Awards.

Realizował m.in. nagrodzoną Złotym Lwem w Cannes kampanię „Sztuka Kradzieży”, promującą serial Lupin (Netflix); wyróżnioną w kategorii „Best Use of Social Media" przez IAB Mixx Awards, akcję „Dobry Głos dla Firm” dla ING Banku Śląskiego oraz stworzył prima aprilisowy prank z rybnicką wieżą Eiffla promujący film „Zabójcze Wesele" dla Netflix. Po godzinach wspiera Fundację Game Music w promocji i przygotowaniach nadchodzącej 5. edycji Game Music Festival.

Agnieszka Kania ma 10-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu, eventach oraz sprzedaży. Wcześniej pracowała w agencjach They.pl, Green Parrot, czy Open Gate, gdzie pełniła rolę kluczowego lidera i kierowała zespołami specjalistów i menadżerów.

Tworzyła i wdrażała strategie marketingowe m.in dla takich klientów jak: Lidl Polska, Credit Agricole, InPost, Nestle, Gedeon Richter, Abbott Laboratories, Verco, Galeria Młociny, Dekoria, DHL Express. Była również odpowiedzialna za koordynowanie kampanii na platformach społecznościowych, analizowanie danych, zapewnianie wysokiej jakości usług oraz budowanie silnych relacji z klientami, partnerami biznesowymi i innymi działami w firmie.

Wcześniej związana była z branżą eventową – tworzyła największe wydarzenia branży fitness w Polsce i prowadziła portal internetowy dedykowany do środowiska sportowego (Branża Fitness), a także wprowadziła na rynek autorski projekt: Targi mody WOW Fashion Select.

– Dołączenie do nas Artura i Agnieszki wzmocni zarówno nasz potencjał kreatywny, jak i całą strukturę. Ich kompetencje są na najwyższym poziomie, a dodatkowo – już podczas pierwszych rozmów okazało się, że mówiąc kolokwialnie – nadajemy na tych samych falach. A to dla nas bardzo ważne przy budowaniu i rozwijaniu agencji – mówi Marcin Sikorski, partner i dyrektor kreatywny Agencji Nie Do Ogarnięcia.

Agencja Nie Do Ogarnięcia projektuje komunikację 360. Realizuje projekty dla marek tj. ALDI, Łomża, pracuj.pl, Lubella, Sidolux, Saint Gobain i wielu innych. Agencja realizowała również wiele kampanii społecznych – m.in. pierwszą w Polsce kampanię dotyczącą seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnościami (dla Fundacji Avalon), kampanię dla Fundacji Anny Dymnej czy największą na świecie akcję promującą czytelnictwo – Czytaj.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij