Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

HyperCrew wygrała konkurs marki Bosch, startuje kampania wizerunkowo-edukacyjna

HyperCrew wygrała przetarg marki Bosch, na obsługę budżetu kreatywnego suszarek do ubrań tej marki. Głównym celem działań jest budowanie na rynku świadomości tego typu produktów, a więc budowanie kategorii produktowej jako takiej, oraz edukacja dotycząca ich zalet i możliwości.
O autorze
1 min czytania 2014-10-10

Jednym z elementów akcji jest konkurs na ambasadorów produktu, a osią działań – platforma edukacyjna.

Jest to pierwszy projekt HyperCrew dla marki Bosch, przygotowany po wygranym przez agencję we wrześniu przetargu tej marki.

– Agencja HyperCrew zwyciężyła w przetargu Bosch, proponując rozwiązania najlepiej dostosowane do potrzeb klientów tej marki, podobnie jak nieco wcześniej w przetargu marki Siemens na projekt „Kuchnia ze Smakiem”. Działania edukacyjne mające budować wśród polskich konsumentów świadomość stosunkowo „młodej” kategorii produktowej jaką są suszarki do ubrań, to dla nas bardzo ważny projekt, jedna z głównych akcji promocyjnych marki Bosch w 2014 roku – mówi Anna Drozdowska, Head of Brand Communication w BSH (Bosch Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego).

Zadaniem agencji HyperCrew było stworzenie serwisu dedykowanego produktom Bosch i całej kategorii, a w szczególności nowoczesnym suszarkom z pompą ciepła, który pełni rolę landing page dla całej kampanii, oraz jego prowadzenie i promocja. Kampania obejmie display, social media i mailingi. Wykorzystywane w kampanii hasła i formy reklamowe mają na celu zainteresowanie konsumentów tematyką suszarek do ubrań i ich charakterystycznymi cechami, oraz zachęcenie do odwiedzin serwisu edukacyjnego. Media na potrzeby kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Insignia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanii towarzyszy konkurs, który wyłoni 10 najlepszych ambasadorów produktu. Będą oni m.in. testować suszarki do ubrań i dzielić się swoimi wrażeniami z ich użytkowania. Będą też mieli za zadanie nagrać klip wideo prezentujący benefity korzystania z takiego urządzenia. Autor najciekawszego zdaniem jury wideo otrzyma 8 tys. zł, autor najpopularniejszego filmiku otrzyma 5 tys. zł.

Akcja potrwa do końca roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się