Bezpieczna płatność telefonem w kampanii Publicis dla Orange

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii zachęcającej do korzystania z nowej mobilnej usługi bankowej Orange Finanse. Działania komunikacyjne przygotowała agencja Publicis oraz jej cyfrowe ramię – Digital Wonderland. Przygotowane kreacje ukażą się w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
O autorze
1 min czytania 2014-10-20

„Oferta Orange wykracza poza standardowe usługi operatora telekomunikacyjnego. Dzięki Orange Finanse klienci firmy mogą przy pomocy smartfonów wykonywać za darmo przelewy z własnego telefonu na numer telefonu odbiorcy, brać pożyczki lub płacić w bezpieczny sposób zbliżeniowo za zakupy. W drugiej odsłonie kampanii, trzymając się przyjętego formatu kreatywnego, zwracamy uwagę właśnie na płatności bezgotówkowe.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.

Na potrzeby działań komunikacyjnych agencja Publicis przygotowała dwa spoty telewizyjne. Obydwa są emitowane w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. Plakaty są widoczne między innymi na nośnikach zainstalowanych w warszawskim metrze.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Majewska (Producent), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor). Z ramienia Digital Wonderland za realizacje kampanii odpowiedzialni byli: Michał Kisielewski (Creative Director), Michał Oleksów (Art Director), Łukasz Ciuchnicki (Senior Copywriter), Anna Kwiatkowska (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gazdzie. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Chimney Pot. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj