Jest to pierwszy tak duży projekt digitalowy zrealizowany przez McCANN Worldgroup dla KFC.
#keepitreal to strona o pasjach i prawdziwych emocjach. Pokazuje to, co młodzi ludzie publikują na portalach społecznościowych (Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube bądź Vine). Jeśli użytkownicy chcą by to, co publikują zostało dodane do ich profilu, wystarczy, że do wpisu dodadzą hashtag: #keepitreal i #swójnick.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Serwis, który ruszył na początku października jest wspierany przez kampanię displayową, pre rolle na YouTube i posty sponsorowane na Facebooku.