Pod hasłem „Let’s go shopping” odbędzie się VII Forum MEC

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pod hasłem „Let’s go shopping” odbędzie się VII Forum MEC

28 października odbędzie się VII Forum MEC, największa doroczna konferencja tej agencji mediowej. Doświadczenie zakupowe, wpływ technologii na zakupy, redefinicja ścieżek zakupowych – o tym opowiedzą prelegenci tegorocznego Forum.

Na VII Forum MEC, poza managerami MEC, wystąpią m.in. eksperci z Amazona, Loyalty Partner, Orange, Vevo i amerykańskich firm technologicznych. MEC przedstawi też wyniki autorskiego badania związanego z zakupami online i offline.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Chcemy spojrzeć na zjawisko szerzej: zajrzeć naszym konsumentom do koszyka, zrozumieć co skłania ich do wyborów produktów, marek, sklepów. Zdefiniować na nowo ścieżkę zakupową. Wskazać kierunki w jakich rozwija się doświadczenie zakupowe i jaką rolę odgrywa w tym procesie technologia” – zapowiadają organizatorzy konferencji. Program konferencji oraz inne informacje na jej temat dostępne są pod adresem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij