Marek Włodarczyk nowym Dyrektorem Sprzedaży w optivo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Marek Włodarczyk nowym Dyrektorem Sprzedaży w optivo

Marek Włodarczyk dołączył do zespołu optivo, czołowego dostarczyciela oprogramowania i usług doradczych w zakresie e-mail marketingu, obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży.

Do jego obowiązków należeć będzie kreowanie działań sprzedażowych i marketingowych na rynku polskim oraz zarządzanie polskim oddziałem, w bliskiej współpracy z centralą optivo w Berlinie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marketingowcy i ich klienci w Polsce już od jakiegoś czasu coraz bardziej skupiają się na nowych, nie zawsze sprawdzonych rozwiązaniach, często zapominając o skuteczności współczesnego emailingu. Wierzę, że Marek, posiadający wszechstronne doświadczenie i liczne sukcesy na swoim koncie, jest najlepszą osobą,która spowodujezmianę tego trendu – mówi Jens Fischler, Director Internationalw optivo.

Marek Włodarczyk przechodzi do optivo z firmy AxivasPoland (wcześniej TectumPoland) - polskiego oddziału międzynarodowej agencji telemarketingowej, specjalizującej się we wsparciu działań sprzedażowych dla światowych liderów z branży IT oraz Telco, w zakresie leadgeneration, eventrecruitment oraz partner management. Skuteczność oraz determinacja w realizacji postawionych przed nim celów pozwoliła na rozwój firmy z 40 stanowisk w 2011, do ponad 120 w 2014.

Swoją karierę zaczynał w Call Center Poland jako Account and Sales Executive, a w 2009r. awansował na stanowisko Business Development Manager.

W związku z licznymi sukcesami na tym polu, powierzono mu kierowanie działem Multilingual, będącym samodzielną jednostką świadczącą swoje usługi telemarketingowe w 19 językach dla międzynarodowych korporacji. Jednocześnie rolę tę łączył z kierowaniem działem sprzedaży międzynarodowej CCP. Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetu, raportował wyniki finansowe oraz odpowiadał za rozwój jednej z Warszawskich lokalizacji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij