Nowy model Volvo V40 w mobile'u

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy model Volvo  V40 w mobile'u

Na początku wrzesnia ruszyła kampania Volvo wykorzystująca w komunikacji mobilnej formaty Rich Mediowe w HTML5.

Reklama dotyczy nowego modelu V40. Interaktywne reklamy na serwisach i portalach w urządzeniach mobilnych zwiększają zaangażowanie użytkowników i umożliwiają przekazanie większej ilości informacji w niepowtarzalny sposób. W komunikacji wykorzystane zostały 2 linie kreatywne. Produkcją i zakupem zajęła się agencja mobi.ad. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Mobi.ad to podmiot, który oprócz kompleksowej obsługi, dostarcza Klientom zaawansowane narzędzia do zarządzania i pomiaru kampanii na urządzeniach personalnych. Zaawansowana platforma marketingu mobilnego udostępnia nam niezliczoną ilość funkcjonalności, na których pełne wykorzystanie czekamy, śledząc rozwój rynku polskiego. Dzisiaj proponujemy profesjonalne i sprawdzone formaty reklamowe, zarządzamy kanałami w czasie rzeczywistym i dostarczamy raporty niemal w każdej minucie kampanii. Dysponujemy już także narzędziami, które będziemy mogli wykorzystać w przyszłości jak:  ekstremalne targetowanie, geolokalizacja, czy reklama w telewizji mobilnej - mówi Małgorzata Rupala CEO spółki.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij