Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Profesjonalny e-mail marketing kluczem dotarcia do klienta

Czy chciałbyś bezpłatnie nauczyć się bezpośredniego dialogu zwiększającego sprzedaż od lidera i wyznacznika trendów w branży e-mail marketingu, firmy optivo?
O autorze
1 min czytania 2014-11-21

Nie zmarnuj szansy i dowiedz się, dlaczego e-mail marketing to nie przeżytek, ale najlepszy sposób na dotarcie do właściwego konsumenta, we właściwym czasie.  

Spotkanie odbędzie się 27.11.2014 w Warszawie, w godzinach 9.00 – 16.00, w Golden Floor Plaza przy ulicy Al. Jerozolimskie 123a.

Najważniejsze punkty programu:

  • Podstawach e-mail marketingu
  • Sposobach budowania własnych baz danych
  • Najczęściej popełnianych błędach w e-mail marketingu
  • Template Kit & Mobile Fusion
  • Marketing Automation
  • Analizach i raportowaniu
  • Case studies i najnowszych trendach w e-mail marketingu

Prowadzący:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Karolina Żmijewska, Senior Sales Consultant, optivo
  • Anita Wata, Key Account Consultant, optivo

Część dotyczącą aspektów prawnych e-mail marketingu poprowadzą przedstawiciele Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy: dr Dominik Lubasz i Witold Chomiczewski. 

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć pod tym linkiem. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

optivo to niedawny zwycięzca dwóch brązowych nagród w ramach jedenastej edycji prestiżowego konkursu International Business Awards. Specjalista z zakresu email marketingu i wielokanałowości został wyróżniony w kategorii „Dział Obsługi Klienta Roku” oraz „Nowe Produkty i Zarządzanie Produktem”, a międzynarodowe jury doceniło w ten sposób zarówno wiedzę oraz jakość obsługi klienta firmy, jak i kluczową funkcjonalność optivo® broadmail – Marketing Automation.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się