VML Poland wygrał przetarg na strategiczne partnerstwo i długofalową obsługę marki Lay’s w internecie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland wygrał przetarg na strategiczne partnerstwo i długofalową obsługę marki Lay’s w internecie

Agencja VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Lay’s na rynku polskim. Będzie prowadziła jej komunikację w social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube) oraz zrealizuje kilka dużych aktywacji w przyszłym roku.

Pierwsza z nich wystartuje już w styczniu 2015 roku. W realizacji działań dla marki Lay’s, należącej do PepsiCo, VML Poland będzie współpracować z agencją reklamową BBDO i domem mediowym OMD Media Direction.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Przyszły rok będzie dla marki Lay's niezwykle ważny. Cieszymy się, że jako strategiczny partner będziemy pomagać wykorzystać możliwości, jakie tej marce daje komunikacja w internecie” – mówi Michał Banaszewski, Business Development Director w VML Poland. „To jeden z kluczowych przetargów VML Poland w drugiej połowie 2014 roku, tym cenniejsze jest to dla nas zwycięstwo” – dodaje Michał Banaszewski.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij