Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa, odświeżona strona ANSWEAR.com

Sklep ANSWEAR.com nieustannie podnosi sobie poprzeczkę, jeśli chodzi o wygodę i bezpieczeństwo zakupów internetowych oraz obsługę klienta.
O autorze
1 min czytania 2015-01-12

Aby usprawnić funkcjonowanie sklepu oraz uczynić go jeszcze bardziej przyjaznym miejscem dla klientów, niedawno dokonaliśmy gruntownej przebudowy naszej strony internetowej.  Z dumą i radością przedstawiamy ANSWEAR 3.0. 

Co się zmieniło? Naszym głównym celem było zwiększenie czytelności strony i intuicyjności obsługi. Odświeżyliśmy interfejs, grafiki i typografię, ukryliśmy funkcje i elementy, które nie muszą być widoczne przez cały czas. Bardzo ważną zmianą było zapewnienie doskonałej czytelności oraz zachowanie spójnego wyglądu strony i jej funkcjonowania na wszystkich urządzeniach, zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych, tak, by użytkownik nie tracił orientacji, zmieniając urządzenie i nie musiał „uczyć się serwisu na nowo”.

Nowy ANSWEAR jest nie tylko ładniejszy, ale przede wszystkim także szybszy. Wyszukiwanie produktów i ładowanie się strony zostało znacznie przyspieszone dzięki nowemu silnikowi bazodanowemu.

Aby ułatwić poruszanie się w serwisie, oprócz zakładek: On, Ona, Dziecko dodaliśmy nową zakładkę z markami Premium, a także sekcję najczęściej wyszukiwanych marek i kategorii. Dzięki funkcji quick view klient przeglądający listę produktów może sprawdzić dostępne rozmiary danego modelu bez potrzeby wchodzenia na stronę produktu. Dodana została także opcja ukrycia marek, które klienta nie interesują.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na karcie produktu widoczne są teraz dwa duże zdjęcia (zamiast jednego) oraz szczegółowy opis (który dawniej był widoczny dopiero po rozwinięciu). Została również dodana informacja o ostatniej sztuce danego rozmiaru, a także możliwość otrzymania powiadomienia o powrocie wyprzedanego rozmiaru do sklepu. 

Wiemy, że nasi klienci bardzo lubią korzystać ze schowka, dlatego wzbogaciliśmy go o kilka dodatkowych funkcji. Powiększyliśmy zdjęcia oraz dodaliśmy opcję sortowania według różnych filtrów (alfabetycznie lub według ceny). Klienci zyskali także możliwość otrzymywania powiadomień o przecenie lub powrocie wybranego produktu do sklepu oraz funkcję tworzenia „listy marzeń”, którą mogą przesłać bliskim.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wprowadziliśmy również nową opcję dostawy: teraz oprócz dostawy kurierem, za pośrednictwem Paczkomatów oraz odbioru osobistego w salonach Medicine i ANSWEAR można odbierać nasze paczki w kioskach RUCHu w całej Polsce. Uprościliśmy także procedurę zwrotów kurierem. Klienci nie muszą już drukować dokumentów przewozowych. Teraz kurier odbierający paczkę ma uzupełnione dokumenty ze sobą. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po sygnałach, jakie otrzymujemy, widadzimy, że „nowe szaty” ANSWEAR.com przypadły do gustu większości naszych stałych klientów. Mamy nadzieję, że przekonają także nowych, którzy ciągle z rezerwą podchodzą do zakupów przez internet. 

To oczywiście nie koniec zmian. W najbliższych tygodniach stronę będziemy systematycznie udoskonalać, wprowadzając poprawki i kolejne funkcjonalności. Już teraz jednak serdecznie zapraszamy do wizyty w nowym, odświeżonym ANSWEAR.com.