L’Oréal Polska dołącza do klientów K2 Search

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
L’Oréal Polska dołącza do klientów K2 Search

Agencja K2 Search, wchodząca w skład K2 Media, wygrała przetarg na obsługę marek L’Oréal Polska w obszarze szeroko rozumianych działań w wyszukiwarkach. K2 Search będzie prowadził działania w SEM, SEO oraz będzie realizował strategię Content Marketingu.

Współpraca pomiędzy firmami rozpocznie się w styczniu 2015 roku i planowana jest na rok.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

K2 Search poprowadzi działania promocyjno-sprzedażowe dla wszystkich marek z portfolio L’Oréal Polska, w tym: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Mixa, Vichy, La Roche-Posay, L’Oréal Profesionnal, Kerastase, Matrix.

„Oferta złożona przez zespół K2 Media wyróżniała się pogłębioną merytoryką dotyczącą obecności marek w wyszukiwarkach, jak również podkreśliła dużą wiedzę analityczną zespołu. Fakty te zadecydowały o wygranej K2 Media”. – komentuje Kaja Dominas, Digital Manager, Dywizja Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oreal Polska.

„Współpraca z L’Oréal Paris zapowiada się jako jeden z ciekawszych projektów w 2015 roku. W naszej propozycji kładliśmy duży nacisk na synergię pomiędzy PPC i SEO oraz mądre wykorzystanie szeroko rozumianych treści, które mają być narzędziem nie tylko w służbie SEO, ale również w poszerzeniu grupy klientów. Całość działań została spięta analityką, która umożliwiła efektywny model rozliczania”. - komentuje Przemysław Cyluk, Dyrektor Mediów K2 Search.

K2 Media i K2 Search są spółkami reprezentującymi kompetencje mediowe w Grupie K2.

Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, PKO BP, Nutricia, PLAY, PZU.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij