Miasto Poznań budowało markę miejsca. Film prezentujący wszystkie działania można obejrzeć na YouTubie.
Od 2009 roku Miasto Poznań systematycznie wdraża zmiany i podejmuje działania mające na celu osiągnięcie strategicznych celów określonych w dokumencie Strategia Promocji Marki Poznań. – Z konsekwencją realizujemy projekty flagowe jak np. kampania Akademicki Poznań czy Konsorcjum Marki Poznań, ale dostosowujemy się także do wymogów współczesnego świata i w swoich działaniach wykorzystujemy nowe formy komunikacji np. blogi – tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
2014 rok to przede wszystkim kampania promująca otwarcie Bramy Poznania, kampania skierowana do maturzystów – Zaskakująco-Przyciągający Poznań czy działania prezentujące turystyczny i biznesowy potencjał stolicy Wielkopolski jak np. projekt Innovation Teleport z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości i techniki skanowania w 3D.
Słuchaj podcastu NowyMarketing