Andrzej Kamiński Dyrektorem połączonego działu Sprzedaży Agencyjnej, Sylwia Chada nowym Dyrektorem Sprzedaży Produktów Premium w Media Impact Polska

Z początkiem lutego Andrzej Kamiński został Dyrektorem połączonego działu Sprzedaży Agencyjnej, a do zespołu sprzedaży Media Impact Polska dołączyła Sylwia Chada obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży Produktów Premium.
O autorze
1 min czytania 2015-02-04

Wraz z Chadą dołączają Joanna Szefler oraz Joanna Kowalewska, które wspólnie tworzą nowy Dział Sprzedaży Premium.

Andrzej Kamiński został dyrektorem połączonego Działu Sprzedaży Agencyjnej. Na nowym stanowisku odpowiada za obsługę całości rynku agencyjnego. Do tej pory również zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej i odpowiadał za pracę zespołów handlowych odpowiedzialnych za obsługę wyznaczonej części domów mediowych. Przejął tym samym obowiązki Pauliny Matuszkiewicz, która rozstaje się z firmą.

Z Media Impact Polska Kamiński związany był od początku istnienia firmy, wcześniej zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży Online w Ringier Axel Springer Polska.

Sylwia Chada na nowo utworzonym stanowisku odpowiada za sprzedaż produktów Premium, w tym oferty video.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chada z rynkiem mediów związana jest od 17 lat. Ostatnie 3 lata pracowała w firmie At Media, a wcześniej w wydawnictwach Bauer, Polskapresse, a także domach mediowych m.in. Starcom i Pan Media Western.

Zarówno Kamiński jak i Chada raportują do Dyrektora Sprzedaży – Mariusza Wąsińskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się