Brands Alive advertising zmienia oblicze Domino’s Pizza

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brands Alive advertising zmienia oblicze Domino’s Pizza

Nowy Brand Book, strona internetowa, design wnętrz i pudełko na pizzę. Brands Alive zmienia oblicze Domino’s Pizza. Dosłownie.

Zadanie jakie zostało postawione przed agencją, która kilka miesięcy temu wygrała w przetargu obsługę Domino’s Pizza, to ocieplenie marki, nadanie jej charakteru premium w swojej kategorii i stworzenie takiej identyfikacji wizualnej, która będzie odpowiednim nośnikiem pozycjonowania hasła „Świat się kręci wokół pizzy” oraz reason to believe marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W pracy nad key visualem skoncentrowaliśmy się stworzeniu środowiska graficznego, które pozwoli na połączenie „apetyczności wizualnej” z lekkością hasła „Świat się kręci wokół pizzy” – mówi Anna Seroczyńska, Creative Director & Managing Partner Brands Alive Advertising. Istotne w projekcie było także utrzymanie cech wiodących w aktualnym postrzeganiu Domino’s Pizza w Polsce, czyli sprawności, szybkości i wygody – dodaje Seroczyńska.

Prace Brands Alive Advertising dla Domino’s Pizza objęły: opracowanie nowego Brand Booka marki, stworzenie od podstaw nowej strony, zaprojektowanie elementów wystroju wnętrza lokali (m.in. tapety, menu boardy, plakaty) oraz zaprojektowanie nowego pudełka pizzy. W oparciu o nowy Brand Book agencja opracowała m.in. kampanię reklamową w internecie, przygotowano także kampanię na screenach w metrze. Bazują już na nim także wszelkie materiały BTL i działania w social mediach. Trwa wdrażanie nowego wizerunku Domino’s Pizza we wszystkich obszarach.

- Obsługę Domino’s Pizza Brands Alive wygrało w drodze przetargu, a umowa o współpracę została podpisana na czas nieokreślony. Z wypracowanego efektu nowej szaty graficznej Domino's Pizza jesteśmy bardzo dumni. Jest to niezaprzeczalnie efekt doskonałej komunikacji pomiędzy Klientem a Agencją – podkreśla Karolina Osuch, Strategic Director i Managing Partner Brands Alive Advertising.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij