Jak podwoić dochody w e-commerce? – szkolenie IAB Polska

26 lutego br. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na bezpłatne szkolenie „Multichannel, czyli jak podwoić dochody w e-commerce”. Jest ono dedykowane przede wszystkim właścicielom i osobom decyzyjnym w przedsiębiorstwach wykorzystujących e-commerce jako kanał sprzedażowy.
O autorze
1 min czytania 2015-02-09

Pod względem sprzedaży przez internet Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się europejskich rynków. Na rok 2020 przewiduje się ją na poziomie aż 90 mld zł, co oznacza, że już za kilka lat sprzedaż internetowa zwiększy udział w handlu detalicznym do 10%. Szczególnego znaczenia nabiera w związku z tym multichannel, czyli zintegrowana sprzedaż wielokanałowa. Przy właściwym zrozumieniu i wykorzystaniu pozwala ona bowiem nie tylko zwiększać sprzedaż, ale również wydatnie obniżać koszty.

Podczas bezpłatnego szkolenia w siedzibie IAB Polska w Warszawie zostaną poruszone zagadnienia z obszaru marketingu w wyszukiwarkach, e-mail marketingu, reklamy display, performance marketingu, mobile i analityki. Padną odpowiedzi m.in. na pytania o to, jak odnaleźć się w świecie szybko postępujących zmian oraz w jaki sposób efektywnie promować swój e-sklep. Zajęcia poprowadzą członkowie grupy roboczej e-commerce działającej w ramach IAB Polska.

Agenda szkolenia:

  • Jak zbudować multichannel w esklepie? – Maciej Hoffmann, Business Development Manager E-commerce & New Acquisition Channels MEC, Head of E-commerce Group IAB
  • Marketing w wyszukiwarkach. Możliwości i rozwiązania dla sektora e-commerce – Maciej Gałecki, CEO Bluerank
  • Jak przygotować skuteczną kreację email marketingu, która zwiększy sprzedaż – Paweł Sala, Co-founder and Managing Director FreshMail
  • 1000 wersji kreacji w 1 sekundę – czy systemy do optymalizacji kreacji są efektywne w kanale e-commerce? – Przemysław Bartkowiak, CEO&Founder Revenue Group
  • Jak skutecznie zbudować model efektywnościowy wraz z odpowiednim wolumenem sprzedaży –Magdalena Szyszkowska, Performance Strategy Manager MEC
  • Mobile w Twoim e-commerce. Czy to już ten moment? – Tomasz Woźniak, CEO Futuremind
  • Nowy wymiar analityki pod e-commerce? – Karolina Romaniuk, Senior Key Account Manager Gemius

Partnerami szkolenia są firmy: Bluerank, FreshMail, Futuremind, Gemius, MEC, Revenue Alley.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po więcej informacji zapraszamy na stronę IAB Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing