Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą

Małgorzata Kożuchowska rozpoczyna współpracę z Avivą i weźmie udział w najnowszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela. Wartości, które wyznaje i uosabia jedna z najbardziej cenionych polskich aktorek, są też bliskie marce Aviva: bezpieczeństwo i dobro rodziny, najwyższa jakość, stabilność.
O autorze
1 min czytania 2015-03-27

Małgorzata Kożuchowska jest jedną z najbardziej opiniotwórczych Polek, cenioną aktorką, która otwarcie utożsamia się z wartościami rodzinnymi, słynie z przemyślanych decyzji, konsekwencji. To nowoczesna kobieta z klasą.

– Od lat mam zaufanie do Avivy. Po skończeniu studiów zdecydowałam się na tego ubezpieczyciela i jesteśmy razem do dziś, choć w tym czasie przecież moje życie diametralnie się zmieniało. W mojej ocenie Aviva reprezentuje najwyższy standard ubezpieczeń i dlatego mogę śmiało rekomendować ją wszystkim, którym leży na sercu dobro najbliższych – mówi Małgorzata Kożuchowska.

– Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską jest dla nas naturalna, bo bliskie są nam te same wartości, koncentrujące się wokół rodziny. Bezpieczeństwo najbliższych, stabilność, realizacja życiowych planów i aspiracji. Świadome decyzje, poczucie kontroli. Dzielenie radości – i pewność wsparcia w trudnych sytuacjach. Ubezpieczenia Avivy pomagają rodzinom w realizowaniu takiego pomysłu na życie – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.

Kampania „Mam plan na nagłą zmianę planów” rozpocznie się w Poniedziałek Wielkanocny, 6 kwietnia, w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Od tego dnia będzie można obejrzeć spot 30’, a w kolejnym etapie również spoty 15’ i 10’. Kampania będzie wspierana działaniami online, w mediach społecznościowych oraz poprzez aktywności PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nowoczesne ubezpieczenia na zdrowie i życie dają klientom korzyści od razu, a nie dopiero w odległej przyszłości. Takie rozwiązania oferuje Aviva: dostęp do sieci prywatnych przychodni, rekompensatę za dochody utracone w czasie pobytu w szpitalu, a także – w razie ciężkiej choroby lub niezdolności do pracy – pieniądze na spłatę kredytu. Liczymy, że kampania wesprze nasze działania w tworzeniu społeczności ludzi świadomych i zorientowanych na przyszłość, dla których posiadanie ubezpieczenia jest czymś naturalnym – mówi Andrzej Mytych, odpowiedzialny za Dział Komunikacji i Zarządzania Marką grupy Aviva.

Aviva realizuje kampanię we współpracy z agencją Gong. Strategia wypracowana wspólnie z CPC. Filmy wyreżyserował Bartosz Tassos Dombrowski, produkcja Papaya Films, fotograf Piotr Porębski. Wsparcie PR: Edelman Polska. Planowanie i zakup kampanii telewizyjnej: ZenithOptimedia Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się