BANK BPH PROMUJE „LUBIĘ TO! KONTO” I PŁACI ZA ZAKUPY

Udane zakupy to takie, kiedy kupujemy to co chcemy, a część wydatków dostajemy z powrotem na konto. Z takiego właśnie założenia wyszedł Bank BPH i rozpoczął kampanię promocyjną konta osobistego „Lubię to! Konto”, dzięki której klienci mogą otrzymywać przez rok zwrot wydatków kartą na zakupy – nawet
O autorze
1 min czytania 2015-04-13

„Twoje pieniądze tak Cię lubią, że kiedy je wydajesz – wracają” to główne przesłanie rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej. W spocie telewizyjnym symbolem wracających pieniędzy jest postać, której w każdych okolicznościach udaje się wrócić do klientów. Taki jest właśnie mechanizm promocji: osoby, które zdecydują się na otwarcie „Lubię to! Konto” wraz z kartą płatniczą w Banku BPH przez rok otrzymają zwrot 3 proc. wydatków za dowolne zakupy opłacone kartą, do kwoty 50 zł miesięcznie, czyli maks. 600 zł. Konto jest bezpłatne, klienci nie płacą też za przelewy krajowe realizowane przez Internet, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce czy doładowania telefonów komórkowych.

Telewizyjna kampania reklamowa wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do połowy czerwca. Bank przygotował trzy spoty reklamowe, które w różny sposób pokazują benefity promocji. Spoty można zobaczyć w najważniejszych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie, a także na platformach VOD, takich jak Player.pl, Vod.pl, IPLA.tv oraz na kanale YouTube. Równolegle do kampanii telewizyjnej promocja Lubię to! Konta obecna  jest w Internecie, zarówno na głównych portalach, takich jak onet.pl, gazeta.pl czy wp.pl, jak i specjalistycznych np. bankier.pl czy money.pl.

Kampanii telewizyjnej i internetowej będą towarzyszyć reklamy w kinach, akcje mailingowe i telemarketingowe, a także materiały reklamowe w  placówkach Banku BPH, w tym siatki typu one way vision na witrynach placówek.

Koncepcja komunikacji i kreacja kampanii opracowana została przez agencję Saatchi natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj