Fan page'e związane z marketingiem i reklamą w liczbach

Fan page'e związane z marketingiem i reklamą w liczbach

Jak polskie fan page’e związane z marketingiem i reklamą radzą sobie z pozyskiwaniem i angażowaniem fanów. Czy wielkość fan page'a przekłada się na liczbę zaangażowanych fanów? Szczegóły przedstawiamy w poniższym zestawieniu.

W sierpniu zapytaliśmy naszych fanów, jakie są ich ulubione fan page’e, teraz sprawdziliśmy jak polskie fan page’e związane z marketingiem i reklamą prezentują się w liczbach. Zanim przedstawimy wyniki naszego rankingu przybliżymy kategorie i kryteria według, których ustalaliśmy kolejność fan page’ów. Wszystkich fan page’ów związanych z marketingiem i reklamą jest bardzo dużo, aby przedstawione przez nas dane były bardziej przejrzyste podzieliliśmy je na trzy kategorie: Serwisy/czasopisma, Blogi oraz Agencje/Domy Mediowie. W każdej kategorii wyodrębniliśmy trzy oddzielne rankingi: liczba fanów, liczba mówiących oraz procent mówiących do fanów. Wszystkie podawane przez nas dane pochodzą z 15.10.12.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oto wyniki:

Serwisy/Czasopisma

Wśród Serwisów/Czasopism największą liczbą fanów mogą pochwalić się Wirtualnemedia.pl z wynikiem 28 148, Mediarun.pl z 26 540 fanami oraz Marketing przy kawie, który ma 22 528 fanów. Pozostałe fan page’e z pierwszej dziesiątki mają nieco niższe statystyki. Na dalszych pozycjach znalazły się kampaniespoleczne, Marketing w Praktyce, Interaktywnie, SprawnyMarketing, Proto, NowyMarketing i zamykający dziesiątkę Brief posiadający 7 269 fanów.

 

Nieco inaczej układają się wyniki, gdy bierze się pod uwagę liczbę mówiących. Wirtualnemedia.pl wciąż zajmują pierwszą pozycję z 2 134 mówiącymi. Jednak na drugim miejscu znalazł się NowyMarketing z 1 460 fanami podczas, gdy w rankingu liczby fanów byliśmy na dziewiątej pozycji. Mediarun.pl w tym przypadku spadł na szóstą pozycję z 264 mówiącymi. Trzecie miejsce również pozostało bez zmian i zajął je Marketing Przy Kawie z 693 mówiącymi. W rankingu pojawił się jeden niewystępujący w poprzednim zestawieniu fan page'e AdMonkey.

 

W przypadku relacji mówiących do fanów ranking znacznie zmienia swój wygląd. Pierwsze miejsce zajmuje AdMonkey z wynikiem 24,56%, która nie dostała się do pierwszej dziesiątki pod względem liczby fanów, a w rankingu mówiących była na piątym miejscu. Drugie miejsce i 19,98% należy do NowegoMarketingu. Trzecie miejsce należy do Wirtualnemedia.pl ze znacznie niższym wynikiem 7,51%. W tym rankingu pojawiają się fan page’e, które nie miałby szans na pojawienie się w zestawieniu według liczby fanów takie jak Marketing Kobiet czy Social Press.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij