Loyalty Awards rozdane po raz pierwszy!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Loyalty Awards rozdane po raz pierwszy!

23 kwietnia 2015 r. w Krakowie po raz pierwszy rozdane zostały Loyalty Awards nagradzające najlepsze projekty lojalnościowe w Polsce w 2014 roku.

Zwycięzcy zostali wyłonieni w dwuetapowym plebiscycie, w którym swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Nagrodzone zostały najlepsze projekty w handlu detalicznym, usługach, B2B (relacje z resellerami) oraz najlepszy nowy program oraz innowacja roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Organizatorem Plebiscytu była firma Blue Business Media a Partnerem merytorycznym badania plebiscytowego TNS Polska. Nad poprawnością badania czuwała Kapituła, w której zasiadali eksperci zarządzania relacjami i lojalnością Klienta:

  • dr Tomasz Makaruk – Prezes Zarządu, i360
  • Marek Kosakowski – Dyrektor Zarządzający, DATA SOLUTIONS (OMNICOM GROUP)
  • Tomasz Burdziński – Dyrektor Strategiczny, Oskar Wegner – Marketing Relacyjny
  • Grzegorz Ostrowski – Client Service Director, TNS POLSKA
  • Andrzej Łapeta – Manager, Firma Reklamowa KUC
  • Jacek Szlak – Redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
  • Dominik Zacharewicz – Managing Partner, Loyalty Point

Plebiscyt odbywał się w dwu turach. W pierwszej uczestnicy zgłaszali nominacje w pięciu kategoriach konkursowych. Następnie w każdej kategorii 5 najwyżej ocenionych projektów (w tym 2 wskazane przez Kapitułę) zostało zakwalifikowanych do drugiego etapu, w którym uczestnicy wskazywali jeden, najlepszy program w każdej z kategorii. W wyniku głosowania wybrani zostali następujący Laureaci:

  • Loyalty Innovation of the Year 2014 - ZENCARD
  • The best new loyalty activities of the year 2014 - Dr Irena Eris HOLISTIC CLUB
  • The best B2B loyalty scheme – reseller’s market - Maspex - SPRZEDAJEMY RAZEM
  • The best loyalty activities in services - mBank – mOKAZJE
  • The best loyalty activities in retail – PAYBACK 

Galę zakończył bankiet, w którym udział wzięli Laureaci oraz uczestnicy Poland&CEE Customer Loyalty Summit 2015. Już za rok druga edycja Plebiscytu. Zapraszamy!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij