Inspiracja przyszła ze świata, gdzie turyści meldujący się w hotelach otrzymują mapki miast z zaznaczonymi najważniejszymi obiektami. Jednak w odróżnieniu do nich projekt Granatowych ilustruje tylko ulicę Poznańską wraz z przyległościami. To jedna z bardziej znanych ulic Śródmieścia, pełna popularnych lokali, która w ostatnich latach przeżywa prawdziwy boom. Na awersie obok planu ulicy zamieszczona została lista ważniejszych punktów gastronomicznych, handlowych i usługowych, a także historia Poznańskiej i związane z nią ciekawostki. Dodatkowo rekomendowane obiekty zyskały specjalne oznaczenie. Rewers został z kolei zarezerwowany na ogłoszenia firm ulokowanych przy ulicy. Dzięki temu mapa połączyła funkcję użytkową i reklamową, dając małym firmom szansę na dotarcie do tysięcy potencjalnych klientów.
Mapa adresowana jest zarówno do Warszawiaków, jak i przyjezdnych, w tym turystów z zagranicy, dla których powstała wersja anglojęzyczna. Dystrybuowana jest w kilkudziesięciu punktach ulokowanych przy Poznańskiej oraz w kilkunastu okolicznych hotelach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Projekt „ul. Poznańska i okolice” to pierwsza z map najważniejszych warszawskich ulic handlowych i usługowych, który zrealizowali mieszczący się właśnie przy Poznańskiej Granatowi.
Więcej na facebooku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024