Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama w ręku klienta – mapa ulicy Poznańskiej

W warszawskim Biurze Kreatywnym GRANATOWI powstała nietypowa reklamowa mapa „ul. Poznańska i okolice”.
O autorze
1 min czytania 2015-05-12

Inspiracja przyszła ze świata, gdzie turyści meldujący się w hotelach otrzymują mapki miast z zaznaczonymi najważniejszymi obiektami. Jednak w odróżnieniu do nich projekt Granatowych ilustruje tylko ulicę Poznańską wraz z przyległościami. To jedna z bardziej znanych ulic Śródmieścia, pełna popularnych lokali, która w ostatnich latach przeżywa prawdziwy boom. Na awersie obok planu ulicy zamieszczona została lista ważniejszych punktów gastronomicznych, handlowych i usługowych, a także historia Poznańskiej i związane z nią ciekawostki. Dodatkowo rekomendowane obiekty zyskały specjalne oznaczenie. Rewers został z kolei zarezerwowany na ogłoszenia firm ulokowanych przy ulicy. Dzięki temu mapa połączyła funkcję użytkową i reklamową, dając małym firmom szansę na dotarcie do tysięcy potencjalnych klientów.

Mapa adresowana jest zarówno do Warszawiaków, jak i przyjezdnych, w tym turystów z zagranicy, dla których powstała wersja anglojęzyczna. Dystrybuowana jest w kilkudziesięciu punktach ulokowanych przy Poznańskiej oraz w kilkunastu okolicznych hotelach.

Projekt „ul. Poznańska i okolice” to pierwsza z map najważniejszych warszawskich ulic handlowych i usługowych, który zrealizowali mieszczący się właśnie przy Poznańskiej Granatowi.

Więcej na facebooku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj