Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lemon Sky J. Walter Thompson powiększa dział kreacji

Lemon Sky J. Walter Thompson powiększa zespół. Do agencji dołączył team kreatywny Filip Szarama i Piotr Gardocki.
O autorze
0 min czytania 2015-05-12

Filip Szarama oraz Piotr Gardocki przeszli do Lemon Sky J. Walter Thompson Poland z agencji GREY.

Nowy team posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży, zdobyte przy pracy dla takich klientów jak IKEA, Microsoft, Allegro, Grupa LOTOS i mBank.

Razem i osobno działali w przeszłości m. in. w agencjach GREY, BBDO, Red8, Digital Wonderland i Kalicińscy.

W Lemon Sky J. Walter Thompson Poland– Filip Szarama objął stanowisko Senior Digital Art. Director, natomiast Piotr Gardocki – Senior Digital Copywriter.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj