Toys"R"us z kampanią na Dzień Dziecka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Toys

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, firma Toys"R"us we współpracy z agencją reklamową MYLED realizuje intensywną kampanię produktową na blisko 100 nośnikach LED w całej Polsce. To pierwsza na polskim rynku kampania wykorzystująca potencjał Digital-out-Of-Home, o tak dużym zasięgu.

Marka Toys”R”us wykorzystała w kampanii możliwość ekranów zintegrowanych systemem MYLED, która polega na rotacji i podmianie komunikatu. Oznacza to, że w ramach jednej realizacji wyświetlają się różne spoty prezentujące inną ofertę, którą firma Toys”R”us, przygotowała dla swoich klientów. Wykorzystanie tej możliwości, pozwoliło firmie reklamować w przestrzeniach miast szeroką ofertę produktową.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na nośnikach LED emitowane są dziesięciosekundowe spoty w pętli emisyjnej, co dwie i pół minuty. Swoim zasięgiem kampania obejmuje zarówno miasta G8 jak i inne lokalizacje, w których firma ma swoje sklepy.

Toys”R”us jest międzynarodową firmą zajmującą się sprzedażą artykułów dla dzieci i młodzieży. Posiada ok 1600 sklepów w 36 krajach na świecie, z których największy o powierzchni 12 000 m2 znajduje się w Nowym Jorku na Times Square. 

Kampania potrwa do końca maja, a jej szybka i wygodna realizacja była możliwa dzięki Platformie MYLED, integrującej ponad 440 ekranów LED w 180 miastach w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij