IAB Polska zaprasza na Forum IAB 2015

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska serdecznie zaprasza na 9. edycję najważniejszej konferencji w obszarze e-markertingu – Forum IAB 2015.
O autorze
1 min czytania 2015-06-08

Tegoroczne wydarzenie, zatytułowane „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”, odbędzie się w dniach 10-11 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Forum IAB 2015 poświęcone będzie decydującemu wpływowi użytkowników internetu na zmiany modeli biznesowych firm. Zagadnienie zostanie poruszone z różnych perspektyw – począwszy od komunikacji, w której coraz większą rolę odgrywają nowoczesne kanały, poprzez sprzedaż, która coraz częściej zostaje przeniesiona z kanałów off-line do on-line, aż po aspekt organizacyjny.

Podczas pierwszego dnia konferencji, uczestników inspirować będą goście z zagranicy, którzy opowiedzą o erze mobile i sposobach adaptacji do dzisiejszej rzeczywistości. Będą to m.in.:

  • Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu, 
  • Guillaume Bacuvier – Managing Director, Solutions & Innovation, EMEA, Google,
  • Martin Ott – Managing Director Northern, Central and Eastern Europe, Facebook,
  • Lars Bo Jeppesen, CEO for the Nordics, Central and Eastern Europe , Dentsu Aegis Network,
  • Chris Wallace, Managing Director Digital, EMEA, Mindshare.

Gościem specjalnym pierwszego dnia Forum IAB będzie Jerzy Owsiak, prezes fundacji WOŚP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W drugim dniu konferencji, swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 50 największych ekspertów z branży marketingu internetowego w Polsce. Ich prelekcje będą odbywały się w ramach bloków tematycznych, takich jak: adaptacja strategiczna, adaptacja do wielokanałowości, adaptacja do cyfrowej sprzedaży, adaptacja treści, adaptacja badawcza, adaptacja do konsumenta i adaptacja do automatyzacji. Wystąpią m.in.: 

  • Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest,
  • Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska,
  • Yuri Drabent, Co-Founder i Creative Director, Lubię to,
  • Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group,
  • Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupy Onet.pl S.A.,
  • Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu, Life Tube,
  • Paweł Sala, Dyrektor zarządzający, Freshmail,
  • Olgierd Cygan, Prezes Zarządu, Digital One,
  • Stefan Batory, Prezes Zarządu, iTaxi.pl,
  • Przemysław Bartkowiak, CEO&Founder, Revenue Group,
  • Andrzej Garapich, Prezes Zarządu, Polskie Badania Internetu (PBI). 

Więcej informacji o konferencji znajduje się na stronie oraz na Facebooku. Bilety na wydarzenie można nabyć korzystając z formularza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się