San Markos prosprzedażowo dla EWE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
San Markos prosprzedażowo dla EWE

Ruszyła kilkuetapowa kampania San Markos dla EWE, skierowana do firm. Po raz pierwszy zasięg kampanii EWE jest ogólnopolski i tak szeroki. Obejmuje m.in. prasę, działania online, BTL , outdoor i radio.

Głównym zadaniem San Markos było zbudowanie wizerunku zaufanej i wiarygodnej firmy oraz zakomunikowanie benefitów płynących ze zmiany sprzedawcy gazu i prądu. W komunikacji odwołano się do insightu przedsiębiorcy, którego wspiera obsługa firmy dostarczającej usługi. To stało się kierunkiem doskonale budującym zarówno wiarygodność, jak i świadomość marki – poprzez dobry produkt oraz doskonałą jakość obsługi. Kampania przebiega pod hasłami zarówno wizerunkowymi, jak i produktowymi. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W pierwszym etapie agencja przygotowała kampanię prasową do magazynów branżowych oraz prasy regionalnej. Poza reklamą w prasie, prowadzone są również działania online i BTL, w ramach których przygotowano narzędzia sprzedażowe dla handlowców.

Kolejne etapy kampanii zaplanowane są na najbliższe miesiące, to m.in. kreacje outdoorowe i spoty radiowe

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Klient we własnym zakresie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij