Dwa nowe teamy kreatywne, nowi Accounci i awanse wewnętrzne w Fenomem!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dwa nowe teamy kreatywne, nowi Accounci	i awanse wewnętrzne w Fenomem!

Wraz z rozwojem agencji i rozszerzeniem współpracy z dotychczasowymi oraz potrzebą wzmocnienia kompetencji kreatywnych, jak również tworzenia więcej contentu wideo - do zespołu Fenomem dołączyło sześcioro nowych pracowników.

Czworo do Działu Kreacji i jedna osoba do Działu Social Media i jedna do teamu Client Service. Ponadto kolejni pracownicy awansowali w Dziale Client Service i objęli nowe role na dotychczasowych stanowiskach. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Szefem zespołu contentowego został Robert Ziółkowski, który jako Producent Kreatywny odpowiadał dotychczas z content i obsługę graficzną, a aktualnie objął stanowisko Creative Content Director. W nowej strukturze Robert ściśle współpracuje z dwoma nowymi teamami kreatywnymi. Jeden z nich tworzą: Ewa Rostalska jako Senior Art Director (wcześniej w McCann Erickson Polska, Change Integrated i One Eleven) i Danuta Kisiała, która dołączyła do Fenomem jako Junior Copywriter, a drugi: Mateusz Goliński – Art Director (wcześniej w agencjach: Upside, Studio kreatywne 11 piętro, Link PR / Link on creative) i Copywriter Kuba Warzecha (wcześniej w Legend Group, Ogilvy Action i Upside). Oba zespoły podlegają dotychczasowym Szefom Kreacji: Adiemu Pietraszkiewiczowi oraz Tymonowi Wodnickiemu.

„Pozyskaliśmy do zespołu Fenomem świetnych, doświadczonych w agencjach ATL kreatywnych z potrzeby wzmocnienia kompetencji agencji w zakresie tworzenia contentu wideo – zarówno od strony scenariuszowej, jak i produkcyjnej, i połączenia ich z naszą wiedzą oraz doświadczeniem digitalowym. Rozwój social media wymaga myślenia strategicznego i kreatywnego łącznie, a wideo powinno stanowić min. 50% contentu w komunikacji w Internecie – stąd taki kierunek rozwoju zespołu i całej agencji.“ – komentuje Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca Fenomem.

Ponadto jako nowy Account Manager do teamu Client Service dołączyła Paulina Łukijańczyk, której głównym Klientem została Netia. Agnieszka Mróz, pozostając na stanowisku account managera, objęła kierownictwo nad zespołem obsługowym, zajmującym się m.in. realizacją projektów dla marek Grant’s oraz Glenfiddich, zaś Account Executivem została Aleksandra Garbala. Bartek Brzoskowki pozostaje szefem teamu Social Media i dodatkowo objął pieczę nad pracą zespołu accounckiego. Ponadto Karolina Mroczek z Moderatora awansowała na stanowisko Community Managera.

Do działu Social Media natomiast w ramach rozbudowy sekcji performance dołączyła Ewelina Wajsiel. Jako Interactive Media Planner będzie zamowała się przede wszystkim obsługą kampanii WIZZ AIR.

„Rośniemy, realizujemy coraz ciekawsze kampanie dla naszych Klientów wymagające coraz szerszego zakresu kompetencji z naszej strony oraz po prostu kolejnych rąk i głów do pracy, stąd zmiany zarówno w strukturze samej agencji, jak i zespołach Fenomem. Powstaje zespół Performance wkrótce z nowym szefem, przekształcamy dotychczasowy zespół Social Media i wyodrębniamy oraz wzmacniamy personalnie dwa teamy dedykowane do obsługi Klientów o różnym zakresie obsługi. Rozbudowujemy team kreatywny w ramach zespołu produkcyjnego, ponieważ Klienci coraz bardziej doceniają nasze zdolności kreatywne i kreacyjne, także nasze realizacje wideo, przy jednocześnie silnym podejściu strategicznym.” – dodaje Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca Fenomem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij