Trafia w sedno! Nowa reklama Lactovaginalu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Trafia w sedno! Nowa reklama Lactovaginalu

W ciągu pierwszych godzin od publikacji, kampania „Zerwij z zakażeniem” autorstwa agencji Abanana Advertising budzi zainteresowanie. Chodzi o nietuzinkowe uosobienia problemów kobiecych.

Lactovaginal chroni kobiety przed zakażeniami intymnymi. Jest liderem w swojej kategorii nieprzerwanie od wielu lat. Obecna kampania ma za zadanie dotrzeć do aktywnych, młodych kobiet, zarówno z informacją o produkcie, jak i z prostym przekazem okoliczności , w których bardzo często dochodzi do infekcji. Celem kampanii jest uświadomienie problemu i podanie sprawdzonego i skutecznego rozwiązania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Właściciel marki Lactovaginal szukał pomysłu na reklamę, która zerwie z  konwencją wykładu pani ginekolog, a nieco odważniej i z humorem pokaże dolegliwości, które dotykają 75% kobiet przynajmniej raz w życiu.

Rozwiązanie zaproponowane przez agencję Abanana to zabawna personifikacja: Stworzyliśmy trzech śmiesznych bohaterów – polujących na kobiety w saunach, siłowniach i pływalniach: Janka Grzyba, Zenka Świąda i Zbyszka Upława. Każda dziewczyna woli trzymać się od natrętnych adoratorów  z daleka, podobnie jak od infekcji intymnych.

45-sekundowy spot video, przygotowany przez agencję, emitowany jest w serwisie YouTube, na portalach tematycznych i VOD. Kreacja wywołała gorącą dyskusję. Informacje o niej rozprzestrzeniają się wirusowo i tym samym zwiększają świadomość produktu.

Łukasz Wołek, właściciel agencji Abanana, komentuje: – Oczywiście, mogliśmy stworzyć kolejny standardowy  spot z białymi kitlami albo rozmową przyjaciółek. Jednak nośność, zapamiętywalność i potencjał wirusowy takiego przekazu byłyby niewielkie. Reklama w Polsce cierpi na brak odwagi. Klient zdecydował bardzo odważnie. Myślę że skorzysta na tym nie tylko jego biznes, ale i nasza branża.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij