d*fusion communication od 1 lipca obsługuje Microsoft

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
d*fusion communication od 1 lipca obsługuje Microsoft

Polski oddział Microsoft wyłonił w drodze przetargu nową agencję Public Relations. Od 1 lipca 2015 roku za komunikację spółki odpowiada firma d*fusion communication.

Zakres współpracy obejmuje realizację strategii komunikacji zarówno dla poszczególnych produktów, jak i działania media relations dla całej firmy. Do zadań agencji będzie należało również prowadzenie biura prasowego oraz wspieranie obecnych i inicjowanie nowych projektów komunikacyjnych w obszarach konsumenckim i biznesowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Wierzę, że nasze doświadczenie w obsłudze spółek z sektora nowych technologii i innowacyjne spojrzenie na komunikację przyczyni się do realizacji strategicznych celów Microsoftu w wymiarze wizerunkowym i biznesowym. Cieszy nas fakt, że budżety dużych korporacji coraz częściej trafiają do mniejszych, niesieciowych agencji. To pozytywny trend. – mówi Łukasz Malczewski, managing director w d*fusion communication.

Z ramienia d*fusion communication za obsługę będzie odpowiadał zespół w składzie: Łukasz Malczewski, Kamil Kozłowski, Tomasz Lachowski oraz Piotr Jamrogiewicz.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij