Nowy serwis Grupy Lafarge od E_misja Interactive 360

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy serwis Grupy Lafarge od E_misja Interactive 360

E_misja Interactive 360 zbudowała nowy serwis dla Grupy Lafarge, lidera produkcji materiałów budowlanych.

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) pozyskała zlecenie w drodze przetargu. Zadaniem agencji było zbudowanie efektywnego kanału dotarcia do indywidualnych klientów marki Lafarge. Aby osiągnąć wyznaczony cel agencja zaimplementowała rozwiązania bazujące na występowaniu Efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline), w myśl którego klienci przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych punktach dystrybucji dokonują aktywnego researchu danej kategorii produktowej w sieci i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Serwis SolidnyDom został wyposażony w eksperckie treści zoptymalizowane pod kątem SEO, moduł edukacyjny „Akademia budowania”, oraz interaktywny moduł produktowy „Multimedialny Dom” w sposób przejrzysty i klarowny prezentujący zastosowanie produktów marki Lafarge przy poszczególnych etapach budowy domu.

E_misja Interactive 360 jest również odpowiedzialna za prowadzenie kampanii Performance marketingowej budującej jakościowy ruch na nowy serwis marki Lafarge.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij