Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znamy zwycięzcę konkursu Projekt PACKSHOT ANSWEAR.com

Projekt Packshot – konkurs dla kreatywnych stylistów zorganizowany przez sklep ANSWEAR.com dobiegł końca. Spośród ponad 300 zgłoszeń jury wybrało 15 finalistów, którzy w Wielkim Finale walczyli o nagrodę główną.
O autorze
1 min czytania 2015-07-22

Każdy z finalistów otrzymał zestawy 3 par dżinsów kultowej marki G-Star RAW z zadaniem stworzenia z ich udziałem kreatywnych kompozycji produktowych. Efekty przeszły najśmielsze oczekiwania jurorów, którzy byli pod ogromnym wrażeniem oryginalnych pomysłów oraz wysokiego poziomu prac finałowych.

Pierwsze miejsce jury – złożone z redaktor naczelnej Viva! Moda Agnieszki Ścibior, światowej sławy fotografa Piotra Stokłosy oraz przedstawicieli sklepu ANSWEAR.com – przyznało Krystianowi Szczęsnemu, fotografowi specjalizującemu się w zdjęciach reklamowych (za wyraziste kompozycje wydające się być wizualizacją hasła: „Make fashion, not war”). Drugie miejsce zajął Robert Łosyk, natomiast trzecie – Joanna Baumgartner. Oprócz cennych nagród zwycięzcy zostaną nagrodzeni publikacją w kwartalniku Viva! Moda.

Zespół ANSWEAR.com jest dumny, że kolejny raz w konkursie organizowanym pod skrzydłami sklepu wzięli udział tak utalentowani styliści i fotografowie. Jest to ogromna motywacja do tworzenia kolejnych projektów mających na celu promocję młodych talentów z branży mody.

Wszystkie prace można podziwiać na stronie konkursu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj