A może Instagram?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
A może Instagram?

Jak wynika z badania omnibusowego IQS96 wielka trójka sieci społecznościowych to oczywiście Facebook (90% badanych zna serwis), Twitter (76%) oraz – choć w znacznie mniejszym stopniu – Instagram (54%).

Popularność budują przede wszystkim najmłodsi. O istnieniu Facebooka wie każdy przebadany respondent w wieku 15-18 lat, ale też 91% osób w wieku 35-50 lat. Twittera zna już 90% nastolatków (15-18 lat) oraz 69% osób w wieku średnim 35-50 lat. Instagram to nic nowego dla młodych osób (89%), ale w grupie wiekowej 35-50 zna go jedynie 42% badanych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W naszym badaniu przyjrzeliśmy się instagramowi.

Pomimo, że co drugi badany zna Instagrama – w momecie realizacji badania - zaledwie co trzeci z nich potrafi go zdefiniować (34%). Najbardziej świadomi są oczywiście młodzi – 67% nastolatków na pytanie „czym jest instagram” be wahania potrafiło udzielić prawidłowej odpowiedzi. Największy problem mieli najstarsi (14%).

Spośród osób, które słyszały o Instagramie tylko 16% deklaruje, że z niego korzysta. Najczęściej są to nastolatkowie (44%). Jednocześnie aż 44% osób korzystających z instagramu zagląda do niego przynajmniej raz dziennie. Przede wszystkim są to osoby młode 15-18 lat (46%), kobiety (40%), osoby z wykształceniem średnim (31%), mieszkańcy największych miast powyżej 500 tys. mieszkańców (43%).

Użytkownicy wolą przy tym przeglądać zdjęcia publikowane na innych kontach (55%) niż je samodzielnie publikować (32%). Wśród osób regularnie publikujących zdjęcia przeważają kobiety (22%), osoby w wieku 19-24 lata (38%), mieszkańcy największych miast (36%).

Jak to będzie wykorzystywać biznes? Czas pokaże…

Film z wynikami badania:

Sondaż przeprowadzono w ramach IQS 96 - omnibus online techniką CAWI, metodą Real Time Sampling (emisja ankiet na stronach internetowych). W badaniu wzięło udział N=800 Polaków w wieku 15-50 lat.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij