Bo najważniejsze są emocje! Rusza nowa kampania piwa Tyskie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bo najważniejsze są emocje! Rusza nowa kampania piwa Tyskie

Już wkrótce Tyskie dostarczy Polakom wielu sportowych emocji i miliony tematów do rozmów. Właśnie rozpoczyna się nowa kampania, która w dowcipny sposób komunikuje działania Tyskiego i przypomina, jak ważny dla mężczyzn jest sport.

Tyskie organizuje dedykowane akcje z 35 klubami z całej Polski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W zamian za zebrane przez kibiców kapsle po piwie, Tyskie udzieli im dodatkowego wsparcia. Cele akcji zostały ustalone z każdym klubem indywidualnie. Fani lokalnego sportu zbierają zatem kapsle na oprawy meczowe, doposażenie drużyny czy remonty stadionów. – Zależało nam aby odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby drużyn. Dlatego nie zaproponowaliśmy celu akcji, ale zapytaliśmy o niego same kluby, które najlepiej wiedzą czego potrzebują– mówi Joanna Deinrych, Młodszy Menadżer ds. Zarządzania Marką Tyskie. Akcja trwać będzie do końca października, w tym czasie kibice mogą wrzucać kapsle do specjalnych urn, które znajdują się w sklepach. Przed stadionem każdego z klubów, który dołączył do akcji, stanie także jedna, duża urna -  to tam odbędzie się wielkie liczenie kapsli.

Siła tegorocznych działań oraz kampanii wynika głównie z dużego zaangażowania kibiców i miłośników piwa na poziomie lokalnym. W każdym mieście prowadzimy nieco inne działania, dostosowane do charakteru oraz potrzeb jego mieszkańców. Wspólnie z klubami organizujemy spotkania kibiców z zawodnikami, które wywołują wiele pozytywnych emocji. Wierzymy, że dzięki temu nasze działania są prawdziwe i spotkają się z pozytywnym przyjęciem – mówi Aleksandra Zarychta - kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

W najnowszym spocie, którego premierę zaplanowano na 20 sierpnia, widzimy grupę nieco znudzonych mężczyzn, którzy z całą pewnością nie należą do mistrzów konwersacji. Na szczęście jest sport! Dlatego też Tyskie z dumą wspiera kilkadziesiąt inicjatyw i miliony rozmów o sporcie. Oprócz dwóch spotów, kampania promująca tegoroczne inicjatywy piwa Tyskie obejmuje także działania w Internecie oraz billboardy, których kreacja podporządkowana  jest działaniom Tyskiego w danym mieście. Akcja trwać będzie do końca października.

Za kreację spotu oraz działania digital odpowiada agencja Saatchi&Saatchi, reżyserię DOCTER TWINS (Jason & Matt Docter). Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe ZTUDIO, a postprodukcją Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij