Teatr Muzyczny ROMA wybrał agencję ASAP&ASAP Communication do stworzenia nowego serwisu www

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Teatr Muzyczny ROMA wybrał agencję ASAP&ASAP Communication do stworzenia nowego serwisu www

Agencja została wybrana w konkursie ofert, w którym propozycja kreatywna ASAP&ASAP Communication spotkała się z największym uznaniem władz Teatru.

Cele stojące przed nowym serwisem www Teatru Muzycznego ROMA to płynne dopasowywanie się do urządzeń mobilnych, bardzo dobra użyteczność oraz wizerunkowe oparcie się na najciekawszych pozycjach z bieżącego repertuaru.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Dołączenie TM ROMA do grona naszych klientów cieszy nas ogromnie, szczególnie, że jest to klient z zakresu kultury wysokiej, doceniający dobrej jakości projektowanie graficzne, ale i w pełni rozumiejący potrzebę użyteczności designu” – argumentuje Jacek Redźko, dyrektor kreatywny i partner ASAP&ASAP.

Uruchomienie nowego serwisu planowane jest na październik 2015 roku.

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje m.in. dla takich marek jak Biedronka, IFM Global Asset Management, Legg Mason czy Frontile Combo. W social media ASAP&ASAP Communication obsługuje aktualnie szereg marek z branży FMCG oraz automoto, prowadząc działania na wielu kanałach społecznościowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij