San Markos dla Answear.com

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
San Markos dla Answear.com

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki Answear.com, należącej do Wearco Sp. z o.o. W przetargu agencja San Markos pokonała dwie agencje.

Wybór San Markos to dla agencji okazja do wykorzystania doświadczenia w obszarze promocji sprzedaży marek fashion. Answear.com to kolejny klient San Markos z tej branży, wcześniej przez trzy lata agencja obsługiwała markę outletów Factory.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Answear.com to pierwszy polski multibrandowy sklep internetowy oferujący ubrania, obuwie i dodatki ponad 200 marek z całego świata. Wśród nich są zarówno znane i lubiane marki popularne, marki sportowe, kultowe marki dżinsowe, jak i brandy z wyższej półki. Poza produktami, sklep oferuje także praktyczne porady oraz przegląd najnowszych trendów, dostarczając swoim klientom inspiracji do własnych poszukiwań i eksperymentów modowych.

Answear.com powstał w grudniu 2010 roku, w marcu 2014 rozpoczął swoją działalność w Czechach, a w listopadzie 2014 na Słowacji.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij