20 polskich agencji powalczy o statuetki tegorocznego Golden Drum

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
20 polskich agencji powalczy o statuetki tegorocznego Golden Drum

1208 kampanii zostało zgłoszonych do tegorocznej edycji Golden Drum. Polskę reprezentować będzie 20 agencji, które przesłały 100 zgłoszeń, o 15 więcej, niż rok temu.

Golden Drum to jeden z największych europejskich festiwali reklamy. Do tegorocznej edycji zgłosiło się 256 agencji z 25 państw Europy Środkowo – Wschodniej, które wysłały w sumie 1208 propozycji kampanii. Do części Off Drum: Portorož Piran Poster Award, konkursu na najlepszy plakat reklamujący Portorož, miasto – gospodarza festiwalu, zgłoszonych zostało 58 kreacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas Golden Drum Polskę reprezentować będzie 20 agencji, które wysłały 86 zgłoszeń w ramach dwóch głównych kategorii Single Channel i Multi Channel, w tym: 

  • Isobar – 17
  • 180heartbeats + JUNG v. MATT – 10
  • K2 – 10
  • DDB&tribal – 8
  • VML –  6
  • Communication Unlimited – 4
  • Change – 4
  • McCANN Worldgroup – 4
  • Young & Rubicam – 4
  • Havas Worldwide – 3
  • Leo Burnett – 3
  • Scholz & Friends – 3
  • Publicis – 2
  • 2012 – 2
  • Lemon Sky – 2
  • LVOV – 1
  • MSLGROUP – 1
  • Polymus – 1
  • Saatchi & Saatchi – 1

oraz 14 kreacji do konkursu Off Drum: Portorož Piran Poster Award, w tym:

  • S4 – 4
  • Isobar – 3
  • Lvov – 2
  • 180heartbeats + JUNG v. MATT – 2
  • zgłoszenia indywidualne – 3

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszonych zostało mniej prac niż przed rokiem - 1220 kampanii przesłanych w 2014 r. Jest to efektem sytuacji polityczno – gospodarczej w Rosji i na Ukrainie i co za tym idzie w tym roku agencje z tych państw wysłały mniej zgłoszeń. Dla większości krajów biorących udział w konkursie, w tym dla Polski, odnotowana została tendencja wzrostowa. Agencje z Bułgarii, Węgier, Słowenii, Rumunii i Słowacji zgłosiły dwa razy więcej kampanii, niż do poprzedniej edycji festiwalu. Co ciekawe, po raz pierwszy w historii do grona reprezentacji państw obecnych na Golden Drum dołączyły agencje z Gruzji i Armenii.

Uroczysta gala, podczas której wręczone zostaną statuetki Golden Drum we wszystkich kategoriach, odbędzie się 16 października w słoweńskim Portorož.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij