Mateusz Gajda w Newcast

Mateusz Gajda objął stanowisko Branded Content Managera w Newcast, agencji branded content będącej częścią ZenithOptimedia Group.
O autorze
0 min czytania 2015-10-05

Będzie odpowiadał za koordynowanie pracy zespołu realizującego projekty z zakresu branded content, product placement, ambient marketing i eventy.

Mateusz Gajda jest związany z branżą mediową od 2006 roku. Karierę zaczynał w Ringier Axel Springer Polska, następnie w PMPG odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowej w tygodnikach oraz projekty specjalne custom publishing. W 2012 roku zaczął pracę w TVN Media, gdzie w obszarze Premium TV odpowiadał za sprzedaż lokowania produktu, sponsoringu oraz projekty niestandardowe, m.in. dla marek L’Oreal, Alcon, Samsung, Forum Film, Radio Zet.

Jest absolwentem Ekonomii na Politechnice Koszalińskiej oraz Public Relations na Akademii im. Leona Koźmińskiego.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj