Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Media społecznościowe w instytucji kultury – nowy e-book IKM

E-book o promocji wydarzeń na Facebooku, wykorzystywaniu otwartych baz wydarzeń w instytucji kultury oraz naszych zachowaniach w mediach społecznościowych podsumowuje dwuletni projekt Medialabu Gdańsk „Akademia Nowych Mediów”.
O autorze
1 min czytania 2015-10-06

Zapraszamy do lektury i pobierania bezpłatnej publikacji w formacie pdf, epub. oraz mobi! Pobierz e-book.

„Akademia Nowych Mediów” to kompleksowy projekt realizowany w latach 2014–2015 przez zespół Medialabu Gdańsk działający przy Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku. Celem projektu było podniesienie kompetencji w zakresie edukacji medialnej i informacyjnej wśród kadr kultury. W ramach Akademii odbyło się 21 szkoleń, w których wzięło udział 219 osób szkolonych przez 23 specjalistów i specjalistki. Uczestnicy i uczestniczki podczas zajęć dowiedzieli się m.in.: jak zbudować stronę na platformie WordPress, jak edytować i montować filmy, promować i tworzyć wydarzenia na Facebooku, korzystać z aplikacji „Otwarte zabytki”, wykorzystywać blogi w edukacji czy zaplanować strategię cyfrową dla instytucji kultury.

Ostatnim działaniem „Akademii Nowych Mediów” jest odbywający się w październiku i listopadzie kurs „Social media w instytucji kultury” obejmujący kolejnych 7 warsztatów tematycznych (rekrutacja zakończona).

– Podczas szkoleń i warsztatów zajmowaliśmy się nie tylko tym, jak wprowadzać elementy edukacji medialnej i informacyjnej w działania animacyjne oraz programy edukacyjne w kulturze, ale omówiliśmy również, jak bezpośrednio edukować o nowych mediach i w jaki sposób mogą one wzbogacić warsztat pracy kadr kultury. Kładliśmy nacisk przede wszystkim na aktywne i kreatywne korzystanie z nowych mediów – mówi Karina Rojek, koordynatorka projektu „Akademia Nowych Mediów”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W podsumowującej projekt publikacji przeczytamy teksty osób, które na co dzień zajmują się mediami społecznościowymi i wykorzystują tę wiedzę w praktyce w pracy zawodowej. Marta Bednarska w artykule „Media i zachowania bardzo społeczne”, przedstawia to zagadnienie z psychologicznego punktu widzenia i dostrzega ludzki wymiar wirtualnej rzeczywistości. W kolejnej pracy – „Wydarzenia na Facebooku krok po kroku” – Michał Pałasz precyzyjnie i niezwykle szczegółowo opracowuje ten element naszej działalności w najpopularniejszym serwisie społecznościowym – warto sprawdzić, czy rzeczywiście w pełni wykorzystujemy jego możliwości! W publikacji „Otwarte Bazy Wydarzeń” Monika Serafin opisuje przyszłość internetu ściśle związaną z ideą otwartości w instytucjach kultury.

E-book można pobrać w formacie pdf., epub. oraz mobi. z repozytorium Instytutu Kultury Miejskiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Licencja: Treść publikacji dostępna na licencji Uznanie autorstwa 3.0 polska (CC BY 3.0 polska).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Publikacja utworzona w ramach projektu „Akademia Nowych Mediów” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.