Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awanse w Media Impact Polska

Radosław Wierzbiński pokieruje Działem Strategii i Jakości, a Ewa Schreiber Działem Ofert i Zarządzania Projektami.
O autorze
1 min czytania 2015-10-12

Media Impact wzmacnia kompetencje strategiczno-projektowe. Radosław Wierzbiński jako Head of Strategy & Sales Quality razem z zespołem będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii i analiz dla kluczowych klientów, szkolenia i warsztaty, jak i dbanie o jakość ofert do klientów. Wierzbiński pracował w Media Impact jako strateg od 2014 roku. Wcześniej doświadczenie w zakresie strategii i komunikacji zdobywał w Grupie Onet, jak i MRM Worldwide, gdzie był researcherem i następnie strategic plannerem. Pracował dla takich marek jak L’Oreal, Wedel, Mastercard czy Biedronka wykorzystując wiedzę zdobytą m.in. w Chartered Institute of Marketing i Szkole Strategii Marki SAR.

Do zadań powierzonych Ewie Schreiber należeć będzie z kolei przygotowanie ofert i koordynacja  projektów wieloobszarowych i wielomediowych, począwszy od przygotowania założeń i mediaplanu, po ich implementację oraz nadzór nad przebiegiem projektu. Ewa Schreiber wcześniej w Media Impact pracowała jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Doświadczenie zdobywała także w Ringier Axel Springer Polska i Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, online i radio.

Oba działy wchodzą w skład Działu Projektów, na czele którego stoi Magdalena Milewska.

Każdego roku realizujemy kilkaset projektów wieloobszarowych lub wielomediowych. Nowa struktura wynika z potrzeby stworzenia jednego miejsca zarządzania wszystkimi zapytaniami na projekty niestandardowe. Wierzymy, że centralizacja kompetencji łączących wiedzę o mediach, produktach i narzędziach pozwoli na prawdziwą synergię, lepsze wykorzystanie działań natywnych czy video, a w konsekwencji  najwyższą jakość obsługi  dla Klienta – mówi Magdalena Milewska, Project Director w Media Impact. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing