Lemon Sky J. Walter Thompson powiększa dział kreacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lemon Sky J. Walter Thompson powiększa dział kreacji

Do zespołu dołączyła Anita Kotlińska i Adam Kaczanowski. Anita Kotlińska w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland objęła stanowisko Head of Creative Team, tworząc jednocześnie team kreatywny wraz z Michałem Włodarczykiem - Copywriterem.

Anita ma ponad 13 lat doświadczenia jako Art Director, które zdobywała w agencjach AdFabrika FCB, BBDO, TBWA, Idealiści. Poprzednio również dyrektor kreatywna w agencji Newport. Do jej klientów należeli m.in AXA, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Urząd Miasta Krakowa, TP SA, Vision Express. Współautorka Delfina, koneserka słonej wody i poszukiwaczka horyzontu. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Michał Włodarczyk dołączył do Lemon Sky J. Walter Thompson Poland w marcu bieżącego roku, obejmując stanowisko Copywritera. Dołączył do zespołu kreatywnego agencji realizującego projekty dla klientów takich jak: BZ WBK S.A, Mazda, Winiary. Fan wszelkiego rodzaju dystopii i nałogowy gracz. 

Adam Kaczanowski objął stanowisko Head of Creative Team.  W branży reklamowej od 2000 roku. Przez 12 lat pracował w JUST, przechodząc szczeble kariery od copywritera, poprzez stanowisko seniorskie, aż do dyrektora kreatywnego. Tworzył kampanie dla marek: Energa, Volkswagen, Warka, miasto Poznań, BZ WBK, BPH, Polopiryna, Scorbolamid.

Pisarz i performer, autor trzech powieści.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij