Terravita wchodzi w media społecznościowe z agencją Konceptika

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Terravita wchodzi w media społecznościowe z agencją Konceptika

Terravita w związku z wprowadzeniem na początku października na rynek nowej serii czekolad bazujących na masie 70% cocoa, zdecydowała się na podjęcie działań marketingowych w social media. Do poprowadzenia strategii i egzekucji komunikacji została wybrana agencja interaktywna Konceptika.

Komunikacja będzie prezentowała bardzo wysoką jakość czekolad dostępnych w podstawowej półce cenowej, co jest nowatorskim podejściem do sprzedaży czekolad o podwyższonej zawartości kakao. Celem komunikacji jest sprawić, by po czekoladę Terravita 70% coca mógł sięgać każdy, kto potrzebuje dodtkowej porcji energii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Dlaczego wybraliśmy Konceptikę? O wyborze zdecydował ich niewątpliwy talent degustatorski" – Paweł Brzeziński, Kierownik Marketingu Terravita.

„Bardzo cieszymy się ze współpracy z Terravity, to pozwoli nam to posmakować czegoś nowego”. – Mateusz Miernikowski, CEO Konceptika.

Pierwsze efekty współpracy można już znaleźć na Facebooku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij