Golden Drum 2015 – najciekawsze kampanie

Golden Drum 2015 – najciekawsze kampanie

Gala rozdania nagród na jednym z najważniejszych festiwali reklamy w Europie Środkowo-Wschodniej – Golden Drum za nami. Wśród finalistów znalazły się kampanie z Polski. Jakie były najciekawsze kreacje zgłoszone do tego konkursu?

W tym roku na festiwal Golden Drum swój udział zgłosiło 256 agencji, prezentując łącznie 1208 kampanii w kilkunastu kategoriach. Wśród nich znalazło się 20 agencji z naszego kraju, które nadesłały prawie 100 kreacji – 9 agencji dostało nominacje do finału, m.in. LVOV, K2, Isobar Polska, Lemon Sky, Havas Worldwide Warsaw czy 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku, podobnie jak w poprzednim, skupiliśmy się na kategorii Film (TV, kino i internet), wybierając najciekawsze naszym zdaniem kreacje, które niekoniecznie zdobyły nagrody w konkursie.

Jedną z najlepszych kreacji na festiwalu, zresztą nagrodzoną Golden Drum Grand Prix, była reklama J.A. Baczewski – Ostatnia butelka, zrealizowana przez agencję LVOV. Poruszająca historia Stefana Płażka, który pracując podczas wojny w Wytwórni Monopolu Spirytusowego wszedł w posiadanie wielu butelek wódki J.A. Baczewski, z których jedna przetrwała do dziś, ta „ostatnia”. Reżyser filmu, Marcin Koszałka, otrzymał nagrodę Virtuoso Award.

Co jest powodem powstawania kręgów w zbożu? Jak temu zaradzić? Odpowiedź jest wyjątkowo prosta.

Chorwacki browar Ožujsko stworzył jedną z lepszych parafraz powszechnie znanej sceny z filmu Titanic.

Z kolei kreacja marki Mobotix, tworzącej panoramiczne kamery dla ochrony, przedstawia parę złodzei, którym nie wszystko idzie jak po maśle.

Prosto, krótko, ale jaki efekt?! Kreacje stworzone dla marki Pentax zdobyły nagrody Grand Prix.

Zastanawialiście się kiedyś, co jest przyczyną tak nietroskliwego zajmowania się Waszym bagażem na lotnisku?

Każdy samochód ma swoją niepowtarzalną historię.

Czy wiecie, że termity jedzą dwa razy szybciej podczas słuchania heavy metalu?

Leo Burnett Bucharest stworzyło dwie nagrodzone złotem kreacje, w których przedstawiają postacie z historii Rumunii i w dość zabawny sposób wyjaśniają, dlaczego pójście na wybory jest ważne.

I pamiętaj, zawsze, gdy opowiadasz plotki na temat Nescafe ginie wiewiórka.

Poniżej przedstawiamy resztę wybranych przez nas filmów reklamowych.

SOCRATES MAGAZINE

Johnnie Walker (Keep Walking Lebanon)

Neuburger causes addiction

Dad Can""

Mr. Disease

The Unbranded ad

Exhibition Death

Oskaras Korsunovas Theatre

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij