Kampania promocyjna nowego polskiego serialu HBO „Pakt”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania promocyjna nowego polskiego serialu HBO „Pakt”

Promocja nowego serialu HBO „Pakt” przebiega pod hasłem „Jak wiele możesz poświęcić?”. Do trwającej już kampanii outdoorowej i prasowej, od poniedziałku 2 listopada dołączyły działania w telewizji, Internecie, kinie i w radio.

Premiera serialu odbędzie się w niedzielę, 8 listopada o godz. 20.10 w HBO. Serial będzie dostępny również w serwisie HBO GO.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania promocyjna nowego polskiego serialu HBO oparta jest o rozbudowany media mix, zapewniający szeroki zasięg (radio, outdoor, telewizja, Internet), jak również działania jakościowo-kontentowe (prasa, kino, Internet).

Komunikację serialu rozpoczęła kampania outdoorowa (wyselekcjonowana sieć backlightów) i prasowa: w magazynach branżowych (Press, Telekabel, TelePRO, TV lider, etc.), magazynach z segmentu lifestyle (Zwierciadło, Pani), kontynuowana będzie w tygodnikach opinii (Newsweek, Polityka) oraz dziennikach (Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza). Główne aktywności promocyjne koncentrują się w tygodniu poprzedzającym premierę. Uruchomiona zostanie kampania telewizyjna (TVP, TVP2, TVP Info, Polsat wraz kanałami tematycznymi), a także radiowa – w największych rozgłośniach ogólnopolskich (RMF, ZET, PR3) oraz sieciach stacji regionalnych.

Kampania internetowa oparta na video oraz wielkoformatowych kreacjach display będzie prowadzona w serwisach związanych z tematyką filmową i telewizyjną (Filmweb.pl, Serialowa.pl, Stopklatka.pl, Naekranie.pl, Teleman.pl, Telemagazyn.pl, TV.WP.pl), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), na YouTube oraz w serwisach muzycznych (Spotify, Tuba.fm). Dodatkowo komunikacja będzie wzmocniona promocją na stronach głównych portali (gazeta.pl, WP.pl, Interia.pl). W kampanii zostaną wykorzystane również wyselekcjonowane magazyny cyfrowe (Forbes, Logo, Men’s Health). W kinie obecny będzie trailer serialu.

W ramach kampanii promocyjnej HBO odkoduje program w weekend 7 i 8 listopada wraz z premierą pierwszego odcinka serialu „Pakt” w niedzielę o godz. 20.10 w HBO. Od 8 listopada pierwszy odcinek „Paktu” będzie dostępny w serwisie internetowym HBO GO (www.hbogo.pl) bez abonamentu.

Dodatkowo widzowie, którzy w dniach 8 – 29 listopada zarejestrują się w HBO GO będą mogli przez 7 dni korzystać z pełnej oferty programowej serwisu bez opłat. W HBO GO kolejne odcinki serialu „Pakt” będą ukazywały się z tygodniowym wyprzedzeniem w stosunku do premiery w HBO.

Kampanię od strony kreacji przygotował dział kreacji HBO Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann). W kampanii teaserowej wykorzystano dwa spoty wyprodukowane przez Graffiti Film, reżyserował je Emil Kahr według scenariuszy przygotowanych wspólnie z działem kreacji HBO Polska. Key Visual oraz logo serialu opracowała agencja Ignition (Los Angeles) we współpracy z HBO Polska. Trailery serialu powstały w dziale kreacji HBO Polska. W kampanii zostaną wykorzystane trailery 30” i 60”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij