Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marta Konopka nowym Dyrektorem Marketingu PKO Banku Polskiego

1 grudnia 2015 roku Marta Konopka, dotychczasowy dyrektor Biura Zarządzania Marką, obejmie funkcję szefa marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi Tomasza Marszałła, który kończy pracę w Banku i przechodzi do Grupy TVN.
O autorze
1 min czytania 2015-11-06

Marta Konopka pracuje w PKO Banku Polskim od września 2009 roku, ostatnio na stanowisku dyrektora Biura Zarządzania Marką. Do jej obowiązków należał nadzór nad standardami identyfikacji wizerunkowej Banku oraz prowadzenie projektów rebrandingu PKO Banku Polskiego, także w kontekście fuzji z Nordea Bank Polska. Marta Konopka odpowiadała również za sponsoring i działalność wizerunkową, w tym powołanie do życia projektów cyfrowej rekonstrukcji klasyki polskiego filmu, mecenat nad kulturą i sztuką narodową oraz program Biegajmy Razem.

Wcześniej pracowała w Xelion Doradcy Finansowi, firmie należącej do Grupy UniCredit, gdzie odpowiadała za marketing operacyjny, a jako dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów również za pozyskiwanie partnerów biznesowych w obszarze produktowym i budowanie relacji klientowskich. W latach: 1997–2004 pracowała w Pekao SA., w którym do roku 1999 była członkiem Komitetu Kredytowego centrali banku.

Marta Konopka jestabsolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Politechniki Warszawskiej.

Tomasz Marszałł z PKO Bankiem Polskim jest związany od 2010 roku, pełniąc funkcję dyrektora Marketingu. Odpowiadał m.in. za komunikację produktową, komunikację marki, sponsoring oraz badania rynku. W tym okresie zmienił się wizerunek marki PKO Banku Polskiego, m.in. dzięki kampanii reklamowej z udziałem Szymona Majewskiego. Tomasz Marszałł nadzorował również wdrożenie nowej platformy marketingowej pod nazwą „Organizm”. Za te odważne kampanie wizerunkowe i produktowe PKO Bank Polski był wielokrotnie nagradzany. Otrzymał, m.in. osiem EFFIE Awards, w tym EFFIE Grand Prix Long Term Marketing Excellenceoraz laur „Lampart 2015” za wyróżniające się kampanie reklamowe w Polskim Konkursie Reklamy. Tomasz Marszałł znalazł się w gronie Top 50 European CMO magazynu The Internationalist.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PKO Bank Polski ma najbardziej wartościową markę na krajowym rynku finansowym, która przez ekspertów w rankingu dziennika „Rzeczpospolita” została wyceniona na 3,6 mld zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing