Po serii letnich przygód przyszedł czas na zimową wyprawę Leszka Chmielewskiego. Bardziej wymagającą, ale nie mniej tajemniczą. Nie do końca wiadomo dokąd udał się Leszek, jednak jak zwykle musiał się dobrze przygotować. Odzwierciedleniem jego przygotowań jest design limitowanych edycji puszki. Została ona zaprojektowana w dwóch wersjach: pierwszą „ubrano” w czapkę i szal, drugą – w kurtkę puchową. Oba wzory będą dostępne na terenie całego kraju do wyczerpania zapasów.
Zimowy spot reklamowy, jak zawsze z humorem i przymrużeniem oka, zachęca, by nie spędzać zimy w zaciszu domowego ogniska, tylko ruszyć w ślad za Leszkiem i dać się porwać przygodzie. Aktywacji marki w telewizji będą towarzyszyć działania digital (kampania VOD oraz na urządzeniach mobilnych), a także interaktywny konkurs na Facebooku: www.facebook.com/lech. Dodatkowo w wybranych sieciach handlowych pojawią się materiały POSM oraz zostaną przeprowadzone konkursy dla konsumentów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Edycję limitowaną puszki zaprojektowała agencja Cztery Czwarte. Koncepcję spotu telewizyjnego przygotowało GPD Advertising, a wyprodukował go Platige Image. Za działania digital odpowiada agencja Lubię To Linked by Isobar. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Publicon.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024